ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۲-۱-۲۱۰۱, Jinselicheng, Tongpei Road, Xuzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : یک تولید کننده محصولات تبلیغاتی است که در ، چین واقع شده است و طیف گسترده ای از کالاهای تبلیغاتی تجاری ، محصولات سفارشی ، هدایای تبلیغاتی و هدایای شرکتی را ارائه می دهد. ما می توانیم محصولات سفارشی ارائه دهیم ، خدمات / خوش آمدید.ما منبع قابل اعتماد شما برای محصولات تبلیغاتی سفارشی ، موارد تبلیغاتی تجاری ، هدایای منحصر به فرد شرکتی و ایده های هدیه سازمانی شخصی هستیم. تیم فروش ما با ارائه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده محصولات تبلیغاتی است که در ، چین واقع شده است و طیف گسترده ای از کالاهای تبلیغاتی تجاری ، محصولات سفارشی ، هدایای تبلیغاتی و هدایای شرکتی را ارائه می دهد. ما می توانیم محصولات سفارشی ارائه دهیم ، خدمات / خوش آمدید.
    ما منبع قابل اعتماد شما برای محصولات تبلیغاتی سفارشی ، موارد تبلیغاتی تجاری ، هدایای منحصر به فرد شرکتی و ایده های هدیه سازمانی شخصی هستیم. تیم فروش ما با ارائه تخفیف های حجمی با گزینه های بیشتر محصول ، به شما در توسعه بودجه کمک می کند. ما با رقابتی ترین قیمت و بهترین کیفیت محصولات را ارائه می دهیم در عین حال با خدمات حمل و نقل بین المللی نیز آشنا هستیم ، شامل سرویس درب به درب.
    با بیش از ۱۲ سال تجربه ، ما سه محدوده اصلی محصول را توسعه داده ایم
    ۱ ، کیف: کیف لوازم آرایشی ، کیف کولر ، کیف حمل ، کیف خرید ، کوله پشتی ، کیف کمک های اولیه ، کیف ورزشی ، کیف مسافرتی و کیف های دیگر و غیره
    ۲ ، کلاه و کلاه: کلاه بیس بال ، کلاه بافتنی ، دستکش های بافتنی ، روسری بافتنی و سایر لوازم جانبی و غیره
    ۳ ، هدیه: هدایای بدنسازی ، هدیه ورزشی و رویدادی ، بند و غیره
    شما نمی توانید آنچه را می خواهید در سایت ما پیدا کنید ، نگران نباشید ، فقط جزئیات را به ما بگویید و اجازه دهید آنها را برای شما پیدا کنیم. ما معتقدیم که این امر باعث می شود شما در تجارت بهتر عمل کنید. اکنون با ما تماس بگیرید ، تیم فروش ما به شما کمک خواهد کرد!

    بستن