ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۵#۳۰۲, No. ۳۰۱, Lubin Road, Jinshan District, Fuzhou, Fujian, China
  • درباره ما : یک شرکت واردات و صادرات کامل دولتی و کلان است که در ژوئن ۱۹۸۶ تاسیس شد. این شرکت از یک شرکت دولتی به یک شرکت با مسئولیت محدود تغییر ساختار یافت و تغییر نام داد. (شرکت) در ماه مه ۲۰۰۳ توسط دولت مردم استان فوجیان مجاز شد. سرمایه ثبت شده به ۶۰ میلیون RMB نیاز دارد. در سال ۲۰۰۴ کل دارایی های ثابت این شرکت بالغ بر ۱ ، ۴۰۰ میلیون نفر بوده است و تاکنون بیش از ۱۵۰۰ میلیون مورد بوده است. و دارای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت واردات و صادرات کامل دولتی و کلان است که در ژوئن ۱۹۸۶ تاسیس شد. این شرکت از یک شرکت دولتی به یک شرکت با مسئولیت محدود تغییر ساختار یافت و تغییر نام داد. (شرکت) در ماه مه ۲۰۰۳ توسط دولت مردم استان فوجیان مجاز شد. سرمایه ثبت شده به ۶۰ میلیون RMB نیاز دارد. در سال ۲۰۰۴ کل دارایی های ثابت این شرکت بالغ بر ۱ ، ۴۰۰ میلیون نفر بوده است و تاکنون بیش از ۱۵۰۰ میلیون مورد بوده است. و دارای ۲۸ بخش بازرگانی است و ۴۵۸ کارمند کار می کنند. همچنین بیش از ۱۰ شرکت وابسته وابسته داخلی یا خارجی داشته باشید و پوشش ، خدمات کار ، سرمایه گذاری ، تجارت حمل و نقل را پوشش دهد.
    ما موفق به کسب وجهه خوب و شهرت عالی در حرفه تجارت خارجی شده ایم ، مشتری بزرگ چینی و خارجی را تحسین می کنیم ، زیرا ما بسیار به قرارداد توجه می کنیم و همیشه قابل اعتماد هستیم. مدیریت داخلی دقیق و تجارت بلندمدت تجارت خارجی به ایجاد تیمی کمک می کند که همه با قدرت و با کیفیت از خدمات خوبی برخوردار باشند ، همچنین باعث می شود شرکت با سرزندگی پر شود و شرکت به سرعت و به طور مداوم روز به روز توسعه یابد. در سال ۱۹۹۳ ، این شرکت به عنوان یکی از ۵۰۰ شرکت بزرگ صنعت خدمات در چین رتبه بندی شد. در سال ۱۹۹۴ به عنوان یکی از ۳۰۰ شرکت بزرگ در صنعت خدمات فوجیان ارزیابی شد و به عنوان یکی از ۱۰۰ شرکت قوی فوجیان شهرت خوبی کسب کرد. حجم واردات و صادرات در سال ۲۰۰۲ بالغ بر ۲۹۴ میلیون دلار بوده است. به ویژه از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ (۶۴۰ میلیون دلار در سال ۲۰۰۴ ؛ ۵۲۰ میلیون دلار در سال ۲۰۰۵ ؛ ۵۶۰ میلیون دلار در سال ۲۰۰۶ ؛ ۶۷۰ میلیون دلار در سال ۲۰۰۷) ، كل حجم تجارت ، اولین در تجارت خارجی فوجیان در رتبه بندی متوالی و به عنوان یکی از ۱۰۰ شرکت بزرگ صادراتی در چین ذکر شده است. فوجیان هوآ مین لپرچون. به یک شرکت تجارت خارجی پیشرو و درآمدزای بزرگ ارز در استان فوجیان تبدیل شده است.
    ۲۸ شرکت تجاری در شرکت ما وجود دارد که شامل زمینه های تجاری زیر است: محصولات مکانیکی و الکتریکی ، صنایع سبک ، پزشکی ، صنایع شیمیایی ، الکترون ، لوازم ، کفش ، غذا ، غلات و روغن ، صنایع نساجی ، اتصالات ، هنرها و صنایع دستی ، اسباب بازی ، مواد معدنی ، ماشین آلات ، مواد اولیه غشا کشاورزی و غیره با تایوان معامله شد ، تجارت تجاری را جبران کرد و فرم تجارت را گسترش داد (پردازش با مواد عرضه شده ، مونتاژ قطعات عرضه شده توسط مشتری و بازیافت با نمونه های مشتری و تجارت متعادل). او بودجه ، فناوری ، تجهیزات و تجارب مدیریتی را برای کمک به پیشرفت مثبت آن به ارمغان آورد. در همین حال ، او فهمید که یک مزیت دارد ، فرصت گسترش فرصت های مختلف تجاری ، درک فضای بین المللی و معاملات و یک شرکت چند ملیتی فراملی.
    ، به عنوان بیست و دومین بخش تجارت. شرکت با مسئولیت محدود ، ما عمدتا محصولات تشویقی و تبلیغاتی از قبیل انواع جاکلیدی ، کیف ، لوازم التحریر ، بند ، بند عرق و غیره را اجرا می کنیم. هر یک از آنها را می توان کاملاً متناسب با نیازهای خاص خود تنظیم کرد. تیم ما همه قدرتمند و پیرو عملکرد شرکت ما با عنوان "فعالیت تجاری مردم مدار با اعتبار" است ، به توسعه و ایجاد ایده های جدید ادامه می دهد ، تلاش های مشتری برای بازاریابی را روز به روز بهبود می بخشد ، و همچنان بیشتر تلاش می کند مشتریان و ایجاد روابط تجاری خوب ، بلند مدت ، پایدار و دوستانه برای حفظ موقعیت یک شرکت تجارت خارجی پیشرو در استان فوجیان.
    همه ما در شرکت خود صادقانه از همه دوستان استقبال می کنیم تا برای همکاری ، ارتقا تجارت شما ، توسعه نام تجاری یا ایده آرم خود با ما دست بدهند. بگذارید با هم برای رسیدن به هدف برد-برد ، ایجاد آینده ای روشن همکاری کنیم.

    بستن