ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳۰۲, ۳/F, Bldg. A۹, Huali Industry Park, Qiaotou Community, Fuyong Street, Baoan, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : در زمینه تولید و تولید داستان ها و هدایایی مانند برچسب بطری ، جاکلیدی ، چراغ قوه ، کارت و غیره تخصص دارد. ما ساختمان کارخانه خود را مدرن و با استاندارد بالا پوشش داده ایم ، ۳۰۰۰ متر مربع مساحت ، با بیش از ۲۰۰ کارمند. شرکت ما مدیریت را اجرا می کند و برای تضمین موثر کیفیت محصول ، گواهینامه سیستم کیفیت را گذرانده است.بخشهای ما شامل بخش تحقیق و توسعه ، بخش فنی ، بخش تولید ، بخش مونتاژ ، بخش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در زمینه تولید و تولید داستان ها و هدایایی مانند برچسب بطری ، جاکلیدی ، چراغ قوه ، کارت و غیره تخصص دارد. ما ساختمان کارخانه خود را مدرن و با استاندارد بالا پوشش داده ایم ، ۳۰۰۰ متر مربع مساحت ، با بیش از ۲۰۰ کارمند. شرکت ما مدیریت را اجرا می کند و برای تضمین موثر کیفیت محصول ، گواهینامه سیستم کیفیت را گذرانده است.
    بخشهای ما شامل بخش تحقیق و توسعه ، بخش فنی ، بخش تولید ، بخش مونتاژ ، بخش اداری و بخش پرسنل ، بخش خرید و بخش دارایی. تجهیزات اصلی تولید ما شامل دستگاه های سرنگ ، تراش اتوماتیک ، دستگاه موج فراصوت و دستگاه فرکانس بالا است.
    از زمان تاسیس ، ما با موفقیت خدمات عالی را به شرکت های بزرگ و معروف ارائه داده ایم. ما دائما محصولات جدید ، منحصر به فرد و ویژه ای را ارائه داده ایم. محصولات ما به کشورها و مناطق از جمله اروپا و ایالات متحده فروخته می شود. ما همچنین سفارشات نصب شده داخلی را می پذیریم.
    در آینده ، افراد مبتکر و مبتکر جینیان از فرصت ها استقبال کرده و با تعالی و چشم انداز وسیع تر ، چالش هایی را برای ایجاد یک صبح زیبا همراه با مشتریان به چالش می کشند! از حمایت مشتریان جدید و قدیمی به گرمی استقبال می شود.
    ما صمیمانه امیدواریم که با شما همکاری کنیم. ما دست به دست هم می دهیم و فرصت های شغلی را با هم ایجاد می کنیم!

    بستن
محصولات
فروش دستکش های درخشان LED چشمک زن آمازون
آمازون فروش داغ دستکش چراغ LED کریسمس
چراغ بطری شارژی USB برای بطری
تزیین جشن کریسمس رنگ ستاره LED رشته چراغ
چراغ مطالعه
لامپ کتاب خواندن کمپینگ چراغ گردنی LED
چراغ مطالعه LED با قدرت بالا
چراغ کتاب شارژی USB
چراغ کتاب LED مینی مطالعه کلیپ انعطاف پذیر
چراغ کتابخوانی LED را روشن کنید
نور گیره کتاب LED کوچک
چراغ مطالعه