ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۹۹ Hujiata, Kongshu Village, Xiaogang Street, Beilun District, P. R. China, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : این جایی است که سرگرمی آغاز می شودیک تولید کننده و طراح برتر یک سری گسترده ظروف و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی برای استفاده روزمره است.از زمان آغاز به کار در اوایل سال ۲۰۱۴ ، ما متعهد به ایجاد و گسترش یک خط پویا از محصولات هستیم. طیف گسترده ای از تکنیک های ساخت و بسته بندی اطمینان حاصل می کند که مشتریان ما موثرترین و رضایت بخش ترین راه حل محصول یکبار مصرف را دریافت می کنند. با دو کارخانه تول ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این جایی است که سرگرمی آغاز می شود
    یک تولید کننده و طراح برتر یک سری گسترده ظروف و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی برای استفاده روزمره است.
    از زمان آغاز به کار در اوایل سال ۲۰۱۴ ، ما متعهد به ایجاد و گسترش یک خط پویا از محصولات هستیم. طیف گسترده ای از تکنیک های ساخت و بسته بندی اطمینان حاصل می کند که مشتریان ما موثرترین و رضایت بخش ترین راه حل محصول یکبار مصرف را دریافت می کنند. با دو کارخانه تولید ، ده ها اپراتور باسابقه و نمایندگی فروش. و خدمات ۲۴/۷ ، ۳۶۵ ، محصولات با کیفیت بالا ، قیمت های رقابتی ، خدمات پاسخگو ، تحویل سریع اتفاق می افتد.
    در سال ۲۰۱۶ ، تجارت دارایی های ثابت را از برخی مشاغل کوچک به دست آورد ، همه زمینه های جدید که در دسته های موجود ما گنجانده شده اند ، به سرعت دامنه تجارت ما را در این صنعت گسترش می دهند. اشتیاق و نوآوری ما در زمینه طراحی محصول ، شرکت ما را بر آن داشته است تا به عنوان یک خط تولید عمده مهمانی یک طرفه و اقلام روزمره در سراسر جهان باشد. صنعت پذیرایی و خدمات غذایی طی سالهای گذشته شاهد تغییرات زیادی بوده است ، خوشحالیم که به شما نشان دهیم در گذشته چه چیزهایی بدست آورده ایم. اکنون ما به زمان چرخش سریع و انجام دقیق سفارشات خود افتخار می کنیم.
    محصولات اصلی ما عبارتند از:
    کیت های کارد و چنگال پلاستیکی
    نی پلاستیکی نی کاغذی
    فنجان بخشی با کلاه
    ظروف دلی (ظروف سوپ)
    لیوان پلاستیکی
    دستگاه های بسته بندی
    جام مهمانی

    بستن