ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Huoju Industrial Park, National High-Tech Zone, Jining, Shandong, China
  • درباره ما : تاسیس شده در سال ۱۹۸۰ ، یک گروه بزرگ و بزرگ سهامدار از تجهیزات ماشین آلات ساختمانی استان شاندونگ است ، این شرکت دارای چندین شرکت تابعه کاملاً متعلق به شرکت مستقر در استان جینینگ-شاندونگ است.مساحت تولید ۵۰۰۰۰ متر مربع است که در آن ۲۰۰۰ نفر به صورت تمام وقت استخدام می شوند. در گذشته ، بیش از ۳۰ سال پیش ، این شرکت همیشه مدیریت علمی شرکت های مدرن را شکل می دهد ، از رشد سریع حمایت می کند تا ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاسیس شده در سال ۱۹۸۰ ، یک گروه بزرگ و بزرگ سهامدار از تجهیزات ماشین آلات ساختمانی استان شاندونگ است ، این شرکت دارای چندین شرکت تابعه کاملاً متعلق به شرکت مستقر در استان جینینگ-شاندونگ است.
    مساحت تولید ۵۰۰۰۰ متر مربع است که در آن ۲۰۰۰ نفر به صورت تمام وقت استخدام می شوند. در گذشته ، بیش از ۳۰ سال پیش ، این شرکت همیشه مدیریت علمی شرکت های مدرن را شکل می دهد ، از رشد سریع حمایت می کند تا به یک رهبر در زمینه تولید ماشین آلات تبدیل شود.
    منطقه خدمات آن تقاضای اقتصادی مهم مانند تجهیزات مهندسی ساخت و ساز ، فولاد ، ماشین آلات معدن ، ابزار دقیق ، مواد شیمیایی ، محصولات پلاستیکی ، انواع تجهیزات حفاری ، ماشین آلات باغ و غیره را اعمال می کند.
    کیفیت محصول خط نجات گروه و نوآوری علمی نیروی محرکه است. گروه گواهینامه بین المللی سیستم کیفیت ، گواهینامه اتحادیه اروپا و گواهینامه روسیه را به دست آورد
    به طور فعال با موسسات مشهور داخلی برای انجام تحقیق و توسعه علمی همکاری می کند. در سال ۲۰۰۰ ، این شرکت و دانشگاه علم و صنعت چین با هم آزمایشگاه های آزمایش جمع آوری محصولات فولادی ، در تلاش برای افزایش مقاومت در برابر ضربه محصول ، در سال ۲۰۰۲ این شرکت و مرکز تحقیقات تجربی تحقیقات موسسه شیمیایی تولید شده شانگهای به طور مشترک برای عامل جوش آور . بین سالهای ۲۰۰۴ و دیگر شرکت های معروف در چین همکاری کرد. از طریق مبادلات و همکاری و یادگیری از یکدیگر ، محصولات مکانیکی در ثبات عملکرد بسیار بهبود یافته است.
    با بیش از ۳۰ سال تلاش و مبارزه ، همیشه "شهرت اول ، برتری با کیفیت" را دنبال می کند ، تحقیق در مورد یک مسیر توسعه که منافع اقتصادی و حفاظت از محیط زیست را با هم ترکیب می کند ، سهم بزرگی در توسعه صنعت ساخت ماشین آلات چین و رونق آن دارد.

    بستن