ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building F-۳, Design Valley, No. ۴۳ Taizhou Road, Yangzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت امکانات مهمان ، آموزشی ویبولیتین ساخت کاملی برای امکانات رفاهی مهمان هتل است ، ما در شهر یانگژو ، استان جیانگ سو ، چین واقع شده ایم.ما در ساخت و عرضه محصولات به مشتریان از سراسر جهان تخصص داریم. علاوه بر محصولات مختلف تولید شده توسط کارخانه های خود ، ما چندین شرکت وابسته نیز داریم که اقلامی را برای فروش در خارج از کشور در اختیار ما قرار می دهند.با کارخانه تولید لوازم جانبی هتل ، دمپ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت امکانات مهمان ، آموزشی ویبولیتین ساخت کاملی برای امکانات رفاهی مهمان هتل است ، ما در شهر یانگژو ، استان جیانگ سو ، چین واقع شده ایم.
    ما در ساخت و عرضه محصولات به مشتریان از سراسر جهان تخصص داریم. علاوه بر محصولات مختلف تولید شده توسط کارخانه های خود ، ما چندین شرکت وابسته نیز داریم که اقلامی را برای فروش در خارج از کشور در اختیار ما قرار می دهند.
    با کارخانه تولید لوازم جانبی هتل ، دمپایی ، صابون ، لوله و اقلام آرایشی و بهداشتی با مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع ، بیش از ۱۵۰ کارگر متخصص استخدام می کنیم. ما خوشحالیم که شرکت خود را به عنوان یکی از صادرکنندگان برجسته در انواع مختلف امکانات رفاهی هتل در چین معرفی می کنیم. اقلام اصلی ما لوازم جانبی هتل ، دمپایی ، صابون ، لوله و لوازم آرایشی با طراحی خاص خودمان هستند ، البته ما می توانیم را برای شما انجام دهیم.
    ما همچنین یک سیستم مدیریت کیفیت دقیق را پیاده سازی می کنیم. بخش ساخت و ساز ، بخش تولید ، بخش خرید ، اتاق کنترل ، بخش اسناد ، بخش دارایی و بخش مدیریت بخش های اصلی ما در شرکت های ما هستند.
    شرکت ما با قیمت های رقابتی ، محصولات با کیفیت قابل اعتماد و تحویل سریع ارائه می دهد. ما با موفقیت با بیش از ۶۰ شرکت در خاورمیانه ، اروپا ، آمریکای شمالی و سایر کشورها و مناطق روابط تجاری برقرار کرده ایم. اکنون فروش سالانه ما بیش از ۳۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ است.
    اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید ، لطفاً از وب سایت ما بازدید کنید یا برای اطلاعات بیشتر و تصاویر با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر برقراری روابط تجاری طولانی مدت با شما در آینده نزدیک هستیم.

    بستن