ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲-۱۱۸, No. ۱۰, Fufeng Street, Danshan Village, Shiqiao, Panyu, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : گوانگژو سانری ماشین آلات شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین یکی از اصلی ترین شرکت های تجاری ظروف آشپزخانه در گوانگژو ، متخصص در ساخت و صادرات ظروف آشپزخانه تجاری و ظروف غذا است.موفقیت ما مدیون این است که می توانیم برای هر مشتری یک راه حل پروژه آشپزخانه ارائه دهیم و در همین حال ، توانایی قوی در ادغام منابع به ما کمک می کند تا قیمت را در یک سطح رقابتی حفظ کنیم. ما یک تیم بسیار کارآمد برای رسید ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگژو سانری ماشین آلات شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین یکی از اصلی ترین شرکت های تجاری ظروف آشپزخانه در گوانگژو ، متخصص در ساخت و صادرات ظروف آشپزخانه تجاری و ظروف غذا است.
    موفقیت ما مدیون این است که می توانیم برای هر مشتری یک راه حل پروژه آشپزخانه ارائه دهیم و در همین حال ، توانایی قوی در ادغام منابع به ما کمک می کند تا قیمت را در یک سطح رقابتی حفظ کنیم. ما یک تیم بسیار کارآمد برای رسیدگی به سوالات مشتریان داریم. هدف ما تغییر شهرت نامناسب محصولات ساخته شده در چین است. ما در فروش کالا به اروپا ، آمریکای جنوبی ، اقیانوسیه ، آفریقا ، آسیا و دیگر مناطق و مناطق تجربه داریم و از شهرت خوبی در بین مشتریان برخوردار هستیم.
    بر اساس کارخانه ها ، ما قادر به ارائه طیف گسترده ای از محصولات هستیم. خطوط اصلی ما اکنون شامل لوازم آماده سازی غذا ، وسایل برودتی ، لوازم براق ، لوازم آشپزی و لوازم آشپزخانه از جنس استنلس استیل است. علاوه بر محصولات استاندارد ، ما همچنین طیف گسترده ای از خدمات سفارشی را برای تأمین سفارشات ویژه مشتریان ارائه می دهیم.
    موفقیت شما ، افتخار ما!
    هدف ما کمک به مشتریان در دستیابی به اهدافشان است. ما در تلاش هستیم تا به این وضعیت برنده برسیم و صمیمانه از شما استقبال می کنیم که به ما بپیوندید.

    بستن