ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Vanke Center, No. ۲ Heilongjiang South Road, Shibei District, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : شرکت لوازم خانگی الکتریکی چینگدائو صمد ، آموزشی ویبولیتین ، در سال ۱۹۹۹ نصب و در سال ۲۰۰۳ دوباره ساخته شد. اکنون دارای ۶۰۰ نفر پرسنل و سالانه ۳۵۰ میلیون یوان است.توسعه به عنوان یک م جدید در منطقه سریعترین در این زمینه است. از زمان تأسیس ما ۳ سال ظرفیت تولید ۱۰۰٪ رشد کرده است. فروش سالانه دو برابر افزایش یافته است.اکنون دارای یک کارخانه کاملاً متعلق به دو کارخانه سرمایه گذاری مشترک است. ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لوازم خانگی الکتریکی چینگدائو صمد ، آموزشی ویبولیتین ، در سال ۱۹۹۹ نصب و در سال ۲۰۰۳ دوباره ساخته شد. اکنون دارای ۶۰۰ نفر پرسنل و سالانه ۳۵۰ میلیون یوان است.
    توسعه به عنوان یک م جدید در منطقه سریعترین در این زمینه است. از زمان تأسیس ما ۳ سال ظرفیت تولید ۱۰۰٪ رشد کرده است. فروش سالانه دو برابر افزایش یافته است.
    اکنون دارای یک کارخانه کاملاً متعلق به دو کارخانه سرمایه گذاری مشترک است. کارخانه های ما به تجهیزات پیشرفته تولید و امکانات آزمایش مجهز هستند. ما همچنین مهندسین و کادر فنی بسیار آموزش دیده ای داریم که از فرصت گروه برای همکاری های موفق بهره مند می شوند. ما محصولات با کیفیت بهتر ، قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش عالی را تضمین می کنیم.
    ما بیش از ۵۰ زمینه در خط تولید خود داریم. محصولات ما از فریزر ، اتاق سرد ، سرداب ، ویترین و بستنی ساز تا ماشین لباسشویی را شامل می شود.
    ما بر اساس توانایی تحقیق و توسعه خود هستیم. بسیار مغرور در طی مراحل طراحی و تولید محصولات ما ، با هدایت نیاز مصرف کنندگان ، محصولات انسانی واقعی تولید می کند. هر چند ماه ، مدل های جدید برای پاسخگویی به نیازهای متغیر مشتریان تولید می شوند.
    از زمان تأسیس ما ، همیشه بر ایجاد یک سیستم مدیریت کیفیت موثر تأکید داشته است. کنترل دقیق ما بر کیفیت در چارچوب هر بخش کاری و فرایند تولید و همچنین تجارت مدیریت را استاندارد و سیستماتیک کرده است.
    در این بین ، نه تنها گواهینامه چین ، بلکه بسیاری از گواهینامه های خارج از کشور مانند را نیز برنده می شود.
    مطابق با اصل ما در "تهیه محصولات با کیفیت عالی و قابل اعتماد برای مشتریان محترم" ، محصولات حاصل از خطوط تولید رضایت مشتریان داخلی و خارجی را جلب کرده است.
    همیشه آماده است تا مشتاقانه محصولات عالی و خدمات رضایت بخشی را به مشتریان ارائه دهد و به گرمی از شما استقبال می کند تا با ما همراه باشید تا برای آینده ای روشنتر همکاری کنیم

    بستن
محصولات
یخچال نمایش مواد غذایی چند کاره 405 لیتری
قاب نمایشگر سوشی یخچال دار 42 تا 132 لیتری شیشه ای منحنی
فریزر نمایشگر جزیره سوپرمارکت 418L
فریزر جزیره ای ترکیبی کنترل الکترونیکی 695L Frost Free
چیلر باز خنک کننده سوپرمارکتی 360 لیتری با پرده شب
خنک کننده بستنی درب شیشه ای کشویی 165/265/365L
بستنی قفسه سینه درب شیشه ای منحنی 138L/156L
یخچال فریزر بستنی اسکوپی کوچک 67 لیتری
چیلر نمایشگر عمودی درب دو شیشه ای 450 لیتری
یخچال فریزر مینی عمودی درب تک شیشه ای 50 لیتری
25 لیتر/45 لیتر گرم کننده نمایشگر غذا با شیشه خمیده
کانتر سالاد 3 درب Gastronorm