ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Huzhailong Industry Area, Jinhua, Zhejiang, China
  • درباره ما : ژجیانگ صنعت و تجارت شرکت با مسئولیت محدود در شهر ، استان ژجیانگ واقع شده است. ما یک تولید کننده حرفه ای برای انواع ، بطری فولاد ضد زنگ ، فنجان قهوه ، دیگ مسافرتی ، قهوه جوش ، و غیره هستیم.ما از طریق توانایی نبوغ و آگاهی پیشرفته از خدمات و کیفیت محصول ، فعال و مبتکر هستیم. ما متعهد به تبدیل شدن به یک شرکت مشهور و حرفه ای در زمینه خود هستیم. محصولات ما به خوبی به اروپا ، آمریکا ، استرالیا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ژجیانگ صنعت و تجارت شرکت با مسئولیت محدود در شهر ، استان ژجیانگ واقع شده است. ما یک تولید کننده حرفه ای برای انواع ، بطری فولاد ضد زنگ ، فنجان قهوه ، دیگ مسافرتی ، قهوه جوش ، و غیره هستیم.
    ما از طریق توانایی نبوغ و آگاهی پیشرفته از خدمات و کیفیت محصول ، فعال و مبتکر هستیم. ما متعهد به تبدیل شدن به یک شرکت مشهور و حرفه ای در زمینه خود هستیم. محصولات ما به خوبی به اروپا ، آمریکا ، استرالیا ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه و آفریقا فروخته می شود. ما اعتماد مشتری های داخلی و خارجی را جلب کرده ایم. کارگران باتجربه و تیم مدیریتی ما آگاهی عمیقی از نظارت و بازرسی دقیق کیفیت دارند تا اطمینان حاصل کنند که محصولات ما استانداردهای بین المللی را برآورده می کنند و سفارشات ما در محدوده زمانی تعیین شده تحویل داده می شوند. علاوه بر این ، کارکنان تحقیق و توسعه ما توانایی بالایی در توسعه زمینه های جدید مطابق با نیاز مشتری دارند.
    ما می توانیم نه تنها محصولات با کیفیت بالا ، بلکه سفارش نهایی ، خدمات حرفه ای و سفارشی تجاری ، از جمله ساخت نمونه ، تأیید ، تولید انبوه ، حمل و نقل و مقالات سفارشی ، حتی بیمه حمل بار ، انبار و توزیع را به مشتریان ارائه دهیم.
    مأموریت ما "حداکثر سریع ، کارآمد و تأمین کننده نیاز اقتصادی مشتری" است. بسته به توسعه محصول جدید ، سایت خود را به موقع تغییر می دهیم. لطفاً نظرات و پرسشهای ارزشمند خود را از طریق نامه یا تلفن درج کنید. پیشاپیش از همکاری خوب شما متشکریم و ظرف ۲۴ ساعت پاسخ خواهیم داد. اگر می خواهید در مورد محصولات و خدمات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید ، لطفا با ما تماس بگیرید. محصولات ما دارای گواهینامه های ، و کارخانه ما دارای تجدید نظر است ، ما همیشه آماده خدمت به مشتریان از سراسر جهان هستیم!

    بستن