ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۵۰۲, Lanshan Cbd, Binhu New District, Hefei, Anhui, China
  • درباره ما : از کارخانه ما استقبال کنید ، محصولات ما به بیش از پنجاه کشور صادر شده است ، بازار اصلی در اروپا و آمریکای شمالی است. ما با برخی از مارک های معروف رابطه همکاری خوبی داریم ، فروش ۲۰۱۸ بیش از ۵ میلیون دلار است.تیم فروش ما بسیار حرفه ای است ، بیش از بیست نفر پرسنل ، قوی کار می کنند و سریع پاسخ می دهند ، برخی از آنها بیش از ۱۰ سال تجربه حرفه ای در این خط دارند ما همیشه اصرار در ارائه بهترین و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از کارخانه ما استقبال کنید ، محصولات ما به بیش از پنجاه کشور صادر شده است ، بازار اصلی در اروپا و آمریکای شمالی است. ما با برخی از مارک های معروف رابطه همکاری خوبی داریم ، فروش ۲۰۱۸ بیش از ۵ میلیون دلار است.
    تیم فروش ما بسیار حرفه ای است ، بیش از بیست نفر پرسنل ، قوی کار می کنند و سریع پاسخ می دهند ، برخی از آنها بیش از ۱۰ سال تجربه حرفه ای در این خط دارند ما همیشه اصرار در ارائه بهترین و سریعترین خدمات با مشتریان خود داریم. به منظور کنترل کیفیت و تحویل به موقع کالا ، تیم حرفه ای ما کل مراحل تولید و دقیقاً مطابق با استاندارد را پیگیری می کند. در حال حاضر ، اکثر محصولات ما می توانند از تست عبور کنند.
    شرکت ما چندین سال پیش تیم طراح منفرد ایجاد کرده است. تولید محصولات جدید با توجه به نیاز مشتری مشکلی ندارد. ما اغلب هر ساله بیش از ۲۰۰ مورد جدید تولید می کنیم تا نیاز متغیر مشتریان را برآورده کنیم. برخی از آنها در بازار محبوبیت زیادی داشتند. ما برای محصولات خوب فروش از حق ثبت اختراع استفاده می کنیم.
    ما همیشه فلسفه برد-برد را حفظ می کنیم و با مشتریان از سراسر جهان رابطه همکاری طولانی مدت برقرار می کنیم. ما اعتقاد داریم که رشد ما بر اساس موفقیت مشتری است ، اعتبار زندگی ماست.
    چای و قهوه بهتر ، زندگی بهتر رسالت ابدی است که از طریق ما تلاش می کند. خوش آمدید به ما بپیوندید و رویاها با هم تحقق می یابند.

    بستن