ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Apartment ۱۵۰۲, Unit C International Trade Center, Changjiang Middle Road ۲۳۲, Qingdao Economic&Technical Development Zone, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده است و در شهر ساحلی چینگدائو واقع شده است که دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی و راحت ترین حمل و نقل است.این شرکت به آخرین تحقیق ، توسعه و تولید مواد حفاظت از محیط زیست متعهد شده است. طرز تهیه و محصولات ما استانداردهای مربوط به سیستم کیفیت بین المللی مربوطه مانند را پذیرفته اند.به عنوان یک شرکت با فناوری جدید ، در بسته بندی محصولات مانند کیسه های کاغذی ، جعبه کاغذ ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده است و در شهر ساحلی چینگدائو واقع شده است که دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی و راحت ترین حمل و نقل است.
    این شرکت به آخرین تحقیق ، توسعه و تولید مواد حفاظت از محیط زیست متعهد شده است. طرز تهیه و محصولات ما استانداردهای مربوط به سیستم کیفیت بین المللی مربوطه مانند را پذیرفته اند.
    به عنوان یک شرکت با فناوری جدید ، در بسته بندی محصولات مانند کیسه های کاغذی ، جعبه کاغذ ، دستمال کاغذی ، جعبه هانبرگر ، کیسه های غیر بافته شده ، کیسه های خرید و غیره تخصص دارد. ما یکی از معتبرترین شرکت های بسته بندی بوده ایم مقیاس تولید بزرگ و بهترین خدمات در چین.
    شرکت ما دارای مفهوم مدیریت "تمرکز بر مشتری و بقا از طریق کیفیت" است ،
    بهبود تولید و بالا بردن استاندارد کیفیت بسته بندی برای مشتریان.
    محصولات ما سفارشی سازی می کنند ، آنها به طور گسترده ای به اروپا ، آمریکا ، آسیای جنوب شرقی و غیره فروخته می شوند.
    ما با بسیاری از شرکت های مستقر روابط خوبی برقرار کرده ایم.
    با کیفیت کامل تر و خدمات مطلوب ، ما مشتاقانه خلق آینده ای درخشان با همه مشتریان هستیم.
    تمرین نشان می دهد که ما دوستانی صادق هستیم که از اعتماد بالغ و شرکای قابل اعتماد و مبتنی بر برابری ، سود متقابل و همکاری برنده برخوردار هستیم و آن را حفظ می کنیم.

    بستن