ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xiaowencun Group, Zhumutan Vilage, Taohuajiang Town, Taojiang, Yiyang, Hunan
  • درباره ما : تاریخچه از اوایل دهه ۹۰ آغاز شده است ، برای بیش از ۲۰ سال ، سرمایه گذاری مداوم در بالاترین کیفیت و ویژگی های ابتکاری انجام داده است تا اطمینان حاصل شود که هر حصیر خواب بامبو که ما تولید کنندگان ارائه می دهیم ، راحتی و خنک سازی بیشتری را ارائه می دهند.که در شهرستان ، یکی از ۱۰ روستای برتر بامبو در چین واقع شده است ، اقدام به تولید و فروش حصیر خواب بامبو ، بالش مبل بامبو ، بالش بامبو ، تشک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاریخچه از اوایل دهه ۹۰ آغاز شده است ، برای بیش از ۲۰ سال ، سرمایه گذاری مداوم در بالاترین کیفیت و ویژگی های ابتکاری انجام داده است تا اطمینان حاصل شود که هر حصیر خواب بامبو که ما تولید کنندگان ارائه می دهیم ، راحتی و خنک سازی بیشتری را ارائه می دهند.
    که در شهرستان ، یکی از ۱۰ روستای برتر بامبو در چین واقع شده است ، اقدام به تولید و فروش حصیر خواب بامبو ، بالش مبل بامبو ، بالش بامبو ، تشک صندلی ماشین و غیره کرده است. از سال ۱۹۸۶. به عنوان صنعت پیشرو حصیر بامبو در چین ، ما از حسابرسی بین المللی عبور کرده و افتخارات زیادی مانند "علامت تجاری معروف" ، "محصولات معروف در استان هونان" و غیره را کسب کرده ایم. برای تولید یک حصیر بامبو با کیفیت ، بامبو طبیعی ۵ ساله را به عنوان ماده اولیه انتخاب کرد. پس از فرایندهای برش ، پخت ، پرداخت و غیره ، بامبو طبیعی به قطعات کوچک و بدون مواد افزودنی شیمیایی تبدیل می شود که در نهایت توسط صنعتگران ماهر با دست ساخته می شود و به یک حصیر بامبو برجسته تبدیل می شود. اعتقاد بر این است که خوابیدن یا نشستن روی حصیر بامبو بسیار خنک و راحت است زیرا بامبو گیاه طبیعی خاصی است که مانند یشم خنک می شود ، دائماً گرمای بدن را می گیرد و گرما را آزاد می کند تا فضای زیادی را نیز پوشش دهد. در حصیرها صحبت کردن می تواند به جریان هوا کافی در بدن انسان کمک کند. استفاده از حصیر بامبو در روزهای گرم تابستان نه تنها باعث خنک شدن و راحتی بیشتر مردم می شود بلکه به صرفه جویی در هزینه های برق تهویه مطبوع نیز کمک می کند. حصیر بامبو از تابستان برای بسیاری از خانواده های چینی یک لوازم خانگی ضروری بوده است. علاوه بر این ، گروه برای سالها صادرات حصیر بامبو به کشورهای خارج از کشور ، مانند کره ، سنگاپور ، پرو ، استرالیا ، ایالات متحده آمریکا و غیره ... داشته و از شهرت خوبی در بین مصرف کنندگان برخوردار است.

    بستن