ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۴, Shatou Industrial, Junan, Shunde, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : یک تولید کننده حرفه ای از محصولات فلزی سفارشی ، متخصص در ساخت محصولات سفارشی پیشرفته هتل ، ظروف بوفه ، مبلمان فضای باز ، دالی / قفسه است. ما شهرت خود را با ارائه محصولات و برچسب های برجسته ایجاد کرده ایم ، آنچه که ما را قادر به استفاده از این کرده می تواند فعالیت ما را برای تولید ، تبلیغ و بازاریابی گسترش دهد.در سال ۲۰۱۰ ما اولین کارخانه متخصص در بازیافت فلزات را برای صنایع غذایی و حمل و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده حرفه ای از محصولات فلزی سفارشی ، متخصص در ساخت محصولات سفارشی پیشرفته هتل ، ظروف بوفه ، مبلمان فضای باز ، دالی / قفسه است. ما شهرت خود را با ارائه محصولات و برچسب های برجسته ایجاد کرده ایم ، آنچه که ما را قادر به استفاده از این کرده می تواند فعالیت ما را برای تولید ، تبلیغ و بازاریابی گسترش دهد.
    در سال ۲۰۱۰ ما اولین کارخانه متخصص در بازیافت فلزات را برای صنایع غذایی و حمل و نقل صنعتی تأسیس کردیم. فقط در مدت ۵ سال ، به لطف کارمندان پردازش فلزات با تکنولوژی پیشرفته ، کارخانه ما از ۱۰۰۰ متر مربع به ۵۰۰۰ متر مربع رشد کرده است ، به طوری که سرعت توسعه ما بسیار سریع است.
    در سال ۲۰۱۶ ، ما بلافاصله کارخانه تخصصی در تجهیزات پذیرایی و بوفه را سرمایه گذاری کردیم. با توسعه سریع صنعت هتلداری و جهانگردی ، تجارت ما نیز در حال پیشرفت است. اکنون در صنعت بشقاب اسکراب حق بیمه بوفه ، سازنده واقعی کمتر است ، ما یکی از آنها هستیم. بنابراین کیفیت و قیمت ما بسیار رقابتی است.
    پس از آن برای افزایش دسته بندی محصولات ما ، مبلمان هتل اولین انتخاب ما بود. اکنون ما همچنین مبلمان فلزی را برای بسیاری از هتل ها تطبیق می دهیم.
    همچنین گستره محصولات خود را گسترش داده است تا به راحتی مشتری ، یک تامین کننده حرفه ای محصولات فلزی سفارشی ، به مشتریان ارائه دهد. بهترین انتخاب شما ایجاد اعتماد طولانی مدت اصل ماست.

    بستن