ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۸۰۶, Peicheng Road, Dongpo District, Meishan, Meishan, Sichuan, China
  • درباره ما : یک تولید کننده بلبرینگ حرفه ای در چین است. این هتل در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد و در بیش از ۳۰۰۰۰ متر مربع با بیش از ۴۰۰ کارگر و تکنسین در استان سیچوان واقع شده است. این دانش مهندسی زیادی در ساخت یاتاقانهای توپی و غلتکی مختلف دارد. خطوط تولید بلبرینگ اتوماتیک آن با تولید سالانه ۱۰ میلیون قطعه بلبرینگ از پیشرفته ترین سطح داخلی و خارجی است. ما کیفیت یاتاقان را آزمایش می کنیم تا مطمئن شویم عملکرد آ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده بلبرینگ حرفه ای در چین است. این هتل در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد و در بیش از ۳۰۰۰۰ متر مربع با بیش از ۴۰۰ کارگر و تکنسین در استان سیچوان واقع شده است. این دانش مهندسی زیادی در ساخت یاتاقانهای توپی و غلتکی مختلف دارد. خطوط تولید بلبرینگ اتوماتیک آن با تولید سالانه ۱۰ میلیون قطعه بلبرینگ از پیشرفته ترین سطح داخلی و خارجی است. ما کیفیت یاتاقان را آزمایش می کنیم تا مطمئن شویم عملکرد آن دقیقاً مطابق مشخص شده است. این دلیل ادامه رشد و موفقیت ما است. در سال ۲۰۰۶ ما شرکت بازاریابی خود ، شرکت صنعتی ، محدود را تشکیل دادیم. یاطاقان های ما با توجه به کیفیت درجه یک و قیمت های مناسب تاکنون ، به بیش از سی کشور در سراسر جهان صادر شده و مورد استقبال گرم قرار می گیرد.
    ظرفیت تولید از بلبرینگ های کوچک با قطر داخلی ۲ میلی متر تا یاطاقان های بزرگ با قطر خارجی ۱۰۰۰ میلی متر است. علاوه بر محصولات استاندارد ، می تواند محصولات استاندارد غیر استاندارد و اصلاح شده را برای كاربردهای خاص نیز تهیه كند. دارای علامت تجاری خاص خود است. در همین حال ، همچنین می تواند خدمات نصب شده را ارائه دهد.
    تمام فرآیندهای تولید ، مانند جعل ، چرخش ، عملیات حرارتی ، بازسازی ، مونتاژ و بسته بندی ، در کارخانه ما به پایان رسیده است. به همین دلیل است که ما می توانیم بلبرینگ دقیق و توپی را با کمترین قیمت ممکن در اختیارتان قرار دهیم و تحویل به موقع را برآورده کنیم. ما به عنوان یک تولید کننده گواهینامه ، یک سیستم ردیابی محصول ایجاد کرده ایم. علاوه بر این ، دارای یک تیم فنی قدرتمند برای حل مشکلات مختلف در استفاده و استفاده از یاتاقانهای ما است.
    در نتیجه ویروس کرونا ، ما ۳ خط تولید برای شابلونهای معرفی کرده بودیم. اکنون حجم تولید الگوهای هزار در روز است. علاوه بر این ، ما همچنین می توانیم ۷۵ ضد عفونی کننده دست برای الکل تهیه کنیم. بیایید با هم کار کنیم تا ویروس کرونا غلبه کنیم!

    بستن