ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Zhushan, Shibu Village, Si Qian Town, Xinhui District, Jiangmen, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت کارخانه فلزات ، در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است ، یک تولید کننده حرفه ای و متخصص در تولید محصولات آلومینیوم و فولاد ضد زنگ مانند ظروف آشپزخانه ، وسایل آشپزخانه ، تجهیزات هتل و رستوران و انواع محصولات خانگی است.کارخانه ما در استان جیانگمن گوانگدونگ چین واقع شده است و ۴۳۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. محصولات ما با تجربه گسترده ، فناوری پیشرفته ، کنترل کیفیت و قیمت مناسب ، در بازارهای داخلی و خارج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کارخانه فلزات ، در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است ، یک تولید کننده حرفه ای و متخصص در تولید محصولات آلومینیوم و فولاد ضد زنگ مانند ظروف آشپزخانه ، وسایل آشپزخانه ، تجهیزات هتل و رستوران و انواع محصولات خانگی است.
    کارخانه ما در استان جیانگمن گوانگدونگ چین واقع شده است و ۴۳۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. محصولات ما با تجربه گسترده ، فناوری پیشرفته ، کنترل کیفیت و قیمت مناسب ، در بازارهای داخلی و خارج از کشور مانند آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه ، استرالیا ، آسیای جنوب شرقی ، آفریقا و اقیانوسیه به فروش رسیده اند.
    قیمت رقابتی ، کیفیت و تحویل به موقع هدف ما برای مشتریان است. در همین حال ، ما محصولات را با توجه به نیاز مشتری و تحویل با محصولات با کیفیت بالا تولید می کنیم. ما همچنان به تکمیل خود ، ارائه محصولات و خدمات بهتر به مشتریان ادامه خواهیم داد. تعهد به توسعه محصولات جدید ، نصب محصولات بهتر و محیط فروش ویژگی بارز کارخانه ما است.
    اگر از هر یک از محصولات ما بی بهره هستید ، لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر برقراری ارتباط تجاری با مشتریان از خانه و خارج از کشور هستیم. ما امیدواریم که بتوانیم از همکاری خوبی برخوردار شویم و یک صبح موفق را با مشتریان خود به اشتراک بگذاریم.

    بستن
محصولات
پارو فولادی ضد زنگ
کفگیر استیل ضد زنگ
کفگیر استیل ضد زنگ
بیل پیتزا آلومینیومی
قابلمه استوک آلومینیومی 3 عدد + قابلمه بخارپز آلومینیومی 1 عدد
دیگ بخار آلومینیومی
دیگ بخار آلومینیومی 20-52QT
تابه کیک آلومینیومی، آنودایز شده
تابه کیک آلومینیومی، آنودایز شده
قالب کیک چدنی با درب آلومینیومی
احتراق الکترونیکی دو مشعل (تنظیم کننده گواهی 20PSI)
مشعل فشار کم با ضربه الکترونی