ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm۶۰۷, No ۵۲۵ Chengyin Road, Baoshan District, Shanghai, China
  • درباره ما : ما شانگهای یک تامین کننده و صادر کننده حرفه ای محصولات لاستیک سیلیکون و محصولات لاستیکی ویتون با قیمت مناسب در چین هستیم. ما عمدتا ورق های لاستیکی سیلیکون ، ورق های لاستیکی ویتون را با خدمات حرفه ای تحت قیمت مناسب و رقابتی تولید می کنیم. ما در حال توسعه و فناوری های جدید و کالاهای جدید برای پاسخگویی به تقاضاهای جدید هستیم و بازارهایی که بتدریج در صنایع شیمیایی ، مکانیکی ، الکترونیکی ، خو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما شانگهای یک تامین کننده و صادر کننده حرفه ای محصولات لاستیک سیلیکون و محصولات لاستیکی ویتون با قیمت مناسب در چین هستیم. ما عمدتا ورق های لاستیکی سیلیکون ، ورق های لاستیکی ویتون را با خدمات حرفه ای تحت قیمت مناسب و رقابتی تولید می کنیم. ما در حال توسعه و فناوری های جدید و کالاهای جدید برای پاسخگویی به تقاضاهای جدید هستیم و بازارهایی که بتدریج در صنایع شیمیایی ، مکانیکی ، الکترونیکی ، خودرو ، ساخت و ساز ، داروسازی و غیره بیدار می شوند. ما از فن آوری ها و تجهیزات پیشرفته استفاده می کنیم ، سعی می کنیم مهندسان برجسته و عالی ، منابع ، فناوری و مونتاژ ، کنترل و کنترل ، و مهندسان برجسته و عالی ، منابع ، فناوری و کارخانه ها را در چین جمع کنیم. ما همچنین می توانیم به شما کمک کنیم کالاهای مختلف بنا به درخواست مشتری متفاوت باشد. ما از همه کارکنان آموزش دیده خود تشکر می کنیم و معتقدیم که در آینده قابل پیش بینی به تولید کننده و صادر کننده مهم در بازار محصولات بین المللی لاستیک و پلاستیک تبدیل خواهیم شد.
    کارخانه ما با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۶۰۰۰۰ تن ترکیبات و ۳۰۰۰۰ تن محصولات نهایی بزرگترین منطقه صنعتی و محصولات لاستیکی سیلیکون است. کارکنان و مهندسان پیشرفته ما با پشتکار مشتریان با کیفیت عالی ، قیمت رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش قابل توجه ارائه می دهند. شبکه فروش و مشتریان ما به بیش از ۵۰ کشور از جمله جنوب شرقی آسیا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اروپا ، اقیانوسیه ، آفریقا ، خاورمیانه و سایر مناطق در سراسر جهان گسترش یافته اند.
    طیف وسیعی از محصولات ما از نظر تجاری ، درجه اقتصادی و درجه یک با استاندارد چینی انعطاف پذیر و متنوع است و سایر کشورها استاندارد هستند یا تحت درخواست ها و نقشه های مختلف از مشتری هستند. ما همچنین با توجه به درخواست ویژه آنها ، به مشتریان خود در سایر کالاهای درخواست کمک می کنیم ، زیرا ما بسیار چینی هستیم و با تولیدات گسترده ، فروش ، خرید و صادرات ، بازار چین را بسیار خوب می شناسیم ، ما بسیار راحت هستیم و خوشحالیم که محصولات خود را ارائه می دهیم برای کمک به مشتریان در ارتباط با سایر تولید کنندگان چینی و کارخانه. همه محصولات فوق به منظور پاسخگویی بهینه درخواستهای خاص مشتریان ما به صورت چند جمله بیان شده اند.
    واردکنندگان ، عمده فروشان ، توزیع کنندگان در سراسر جهان از کارخانه های ما بازدید می کنند و در مورد مشارکت طولانی مدت مذاکره می کنند. نظر مهربانانه شما انگیزه و تشویق جدید ما است تا ما را به عنوان یک تامین کننده و صادر کننده برتر در این جهان سوق دهد. کلمه کلیدی خدمات ما صادقانه خدمات" است. ما امیدواریم که ما بهترین شریک تجاری ایده آل و دوست قابل اعتماد شما باشیم! هدف ما دوستان مشتریان واقعی و بالقوه ما می شوند و دوستان ما را می توان در هر کجای دنیا یافت!

    بستن