ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Jinggen industrial park, Duyuan town, Pengjiang District, Jiangmen, Guangdong province, ۵۲۹۰۰۰, P. R. China
  • درباره ما : ساخت حرفه ای محصولات چوبی است. با داشتن ۱۲ سال صنعتی در تولید محصول چوب ، از کارخانه کوچک برخی از افراد به تدریج به یک شرکت ادغام تولید ، طراحی فروش و تحقیق و توسعه تبدیل شده است. فرآوری شده. ما طراحان حرفه ای ، برنامه ریزان اتوماسیون ، مهندسان نجاری و ده ها کارگر ماهر چوبی و انواع مختلف ماشین آلات پیشرفته برای اطمینان از ظرفیت و کیفیت داریم. محصولات اصلی محصولات خانگی ، وسایل آشپزخانه ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ساخت حرفه ای محصولات چوبی است. با داشتن ۱۲ سال صنعتی در تولید محصول چوب ، از کارخانه کوچک برخی از افراد به تدریج به یک شرکت ادغام تولید ، طراحی فروش و تحقیق و توسعه تبدیل شده است. فرآوری شده. ما طراحان حرفه ای ، برنامه ریزان اتوماسیون ، مهندسان نجاری و ده ها کارگر ماهر چوبی و انواع مختلف ماشین آلات پیشرفته برای اطمینان از ظرفیت و کیفیت داریم. محصولات اصلی محصولات خانگی ، وسایل آشپزخانه ، لوازم بهداشتی ، صنایع دستی و انواع مختلف دیگر محصولات و لوازم چوبی و بامبو است.
    حداکثر ۸۰٪ محصولات عمدتا به کشورهای پیشرفته مانند اروپا و آمریکای شمالی صادر می شود. فرآوری مواد اولیه ، مواد و رویه های عملکردی ما همگی الزامات بازرسی کشورهای پیشرفته را برآورده می کنند و الزامات ایمنی محصولات خوراکی را برآورده می کنند. تمام محصولات کاملاً آزمایش و بخور و کرم زدایی می شوند تا اطمینان حاصل شود که همه محصولات به هر کشوری وارد می شوند.
    ما شرایط بسیار بالایی برای تهیه محصول و درمان سطح داریم. عملکرد ، جزئیات و طراحی برای دستیابی به یک مصنوعات کاربردی به یک اندازه مهم هستند.
    با کیفیت پایدار ، قیمت مناسب و محصولات نوآورانه ، ما رقابت بازار را برای مشتریان و مشتریان خود حفظ می کنیم.

    بستن