ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۸۸, Yunque Road, Kunshan Development Zone, Kunshan City, Jiangsu Province, China.
  • درباره ما : جیانگ سو ، شرکت تجارت بین الملل ، آموزشی ویبولیتین ، در ، استان جیانگ سو واقع شده است ، و در ۵ ژوئیه ۲۰۱۷ تأسیس شده است. حوزه تجارت ما شامل واردات و صادرات فروش محصولات فلزی ، دستگاه های مکانیکی ، محصولات لاستیکی و پلاستیکی ، مایحتاج روزمره و فروش جهانی پارچه و غیره است نشان داده شده توسط محصول ما ، هدف قرار دادن اروپا ، آمریکا ، استرالیا و جنوب شرقی آسیا به طور عمده ، از تولید کننده خود ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    جیانگ سو ، شرکت تجارت بین الملل ، آموزشی ویبولیتین ، در ، استان جیانگ سو واقع شده است ، و در ۵ ژوئیه ۲۰۱۷ تأسیس شده است. حوزه تجارت ما شامل واردات و صادرات فروش محصولات فلزی ، دستگاه های مکانیکی ، محصولات لاستیکی و پلاستیکی ، مایحتاج روزمره و فروش جهانی پارچه و غیره است نشان داده شده توسط محصول ما ، هدف قرار دادن اروپا ، آمریکا ، استرالیا و جنوب شرقی آسیا به طور عمده ، از تولید کننده خود ما پشتیبانی قوی تولید کرده است.
    شرکت جیانگ سو فلزی عنکبوت محصولات شرکت ، با مسئولیت محدود ، هوآئیان ، جیانگ سو ، در سال ۲۰۰۴ تأسیس شد. این شرکت دارای سرمایه ثبت شده ۱۲۰ میلیون است که مساحت آن بیش از ۲۰،۰۰۰ متر مربع ، مساحت ساخت ۱۱۵۱۶ متر مربع است و در حال حاضر ۲۰۰ کارمند مشغول به کار هستند. در همین حال ، شرکت ما فن آوری پیشرفته ساخت فلز آلمان و تجهیزات تطبیق یافته آن مانند ماشین آلات با دقت بالا ، چرخش دستی ، ماشین های پانچ و سطح را معرفی کرده است. محصولات شرکت ما عمدتا طیف گسترده ای از کاربردها را نیز شامل می شود. به عنوان مثال ، ما انواع تجهیزات تهویه و اتصال ساختمانها ، لوازم جانبی هواپیمایی ، قطعات خودرو ، سری لامپ ، سری گرمایش و غیره را ارائه می دهیم. شرکت ما همچنین از خدمات پشتیبانی تولید محل اتصال در بازی های المپیک ۲۰۰۸ پکن در کشور ملی برخوردار بود. استادیوم ، آنچه که "لانه پرنده" نامیده می شود "مکعب آب" است و غرفه چین به نمایشگاه شانگهای چین ۲۰۱۰ وارد شد و ما موافقت مشتریان را به اتفاق آرا گرفتیم. در این بازار کاملاً آزاد ، ما بر ارائه خدمات با کیفیت با حفظ استاندارد سخت اصرار داریم. بنابراین مشتریان را قادر می سازد تا از محصولات و خدمات با کیفیت ما با فناوری فوق العاده و قیمت مناسب لذت ببرند.

    بستن