ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۰۳۱, Changan Building, Shajing, Bao'an, Shenzhen
  • درباره ما : یک شرکت متخصص در زمینه تولید و صادرات انواع صنایع دستی به عنوان محصولات جشنواره ، محصولات مهمانی ، فانوس ها ، بنرها ، گلدسته های کاغذی و غیره است.علاوه بر این ، ما می توانیم انواع سبک ، شکل و مواد محبوب مشتریان را در خانه و خارج از کشور عرضه کنیم. محصولات ما با طراحی تخیلی اصلی ، رنگ های زیبا و در نظر گرفتن توابع انسانی ، مورد رضایت مصرف کنندگان قرار گرفته اند. آنها عمدتا مصرف کنندگان را ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت متخصص در زمینه تولید و صادرات انواع صنایع دستی به عنوان محصولات جشنواره ، محصولات مهمانی ، فانوس ها ، بنرها ، گلدسته های کاغذی و غیره است.
    علاوه بر این ، ما می توانیم انواع سبک ، شکل و مواد محبوب مشتریان را در خانه و خارج از کشور عرضه کنیم. محصولات ما با طراحی تخیلی اصلی ، رنگ های زیبا و در نظر گرفتن توابع انسانی ، مورد رضایت مصرف کنندگان قرار گرفته اند. آنها عمدتا مصرف کنندگان را راضی کرده اند و تقاضا برای محصولات طراحی نفیس و مورد علاقه مصرف کنندگان در سراسر جهان قرار گرفته است. و ما برای ایجاد همکاری با شما از پروژه های استقبال می کنیم.
    ما ۶ سال کارخانه خود و کارگاه ۲۰۰۰ متر مربع خود را با تجهیزات کامل ، از جمله کارگاه پایه چاپ ، بخش طراحی و بخش کنترل کیفیت داریم. ما با استخدام بیش از یکصد کارمند واجد شرایط حرفه ای ، پیگیر انتظار شما هستیم و از زمان تحویل اطمینان حاصل می کنیم.
    ما اعتقاد به بازار محور ، کیفیت اول ، کامل بودن ، نوآوری و خدمت به جامعه داریم. و ما به تدریج از سیستم کالایی ساخته می شویم که عمدتا تجهیزات پارک تفریحی را تولید می کند.
    ایده های خلاقانه خوش آمدید!

    بستن
محصولات
مجسمه برنزی مدرن مرد برهنه نشسته
شمعدانی 5 بازو فلزی
ست شمع ال ای دی مربعی شکل مومی واقعی
چمن گل های خشک شده تزئینات کرکی چمن طبیعی بژ بزرگ پامپاس
چاپ آرم لاستیکی یخ هاکی
چمن مصنوعی
لوگوی چاپ شده با لاستیک سیلیکونی هاکی روی یخ
نوار چوبی هاکی روی یخ با اندازه استاندارد پنبه پلی استر
کوله پشتی هاکی متوسط
دستکش هاکی روی یخ دستکش هاکی خیابانی سایز 11′′ 12′′ 13′′ 14′′ Black White Red Navy 2021 Hockey Stuff Hocky Equipment
کلاه هاکی سیاه و سفید
زیورآلات رزینی هدیه گل واقعی دست ساز با روکش طلای 24 عیار گل رز جاودانه برای روز ولنتاین