ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۰ / F, Building ۵۲, NO. ۱۰۰۰, Jinhai road, Pudong New Area, ۲۰۱۲۰۶, Shanghai, China
  • درباره ما : با دفتر مرکزی در شانگهای ، بیش از ۱۰ سال است که با تمام تولیدکنندگان کنسانتره اکسیژن در چین ارتباط قوی دارد. ما نه تنها انواع متمرکز کننده اکسیژن ، همچنین بهترین خدمات ، پشتیبانی فنی حرفه ای و قیمت مناسب از چین را ارائه می دهیم.مزایای:۱۰ سال تجربه کار با کنسانتره اکسیژن: از سال ۲۰۱۰ ، ما بیش از ۶۰۰۰۰۰۰ دستگاه اکسیژن ساز دستگاه را به بیش از ۲،۰۰۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان عرضه کرده ایم.برنا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با دفتر مرکزی در شانگهای ، بیش از ۱۰ سال است که با تمام تولیدکنندگان کنسانتره اکسیژن در چین ارتباط قوی دارد. ما نه تنها انواع متمرکز کننده اکسیژن ، همچنین بهترین خدمات ، پشتیبانی فنی حرفه ای و قیمت مناسب از چین را ارائه می دهیم.
    مزایای:
    ۱۰ سال تجربه کار با کنسانتره اکسیژن: از سال ۲۰۱۰ ، ما بیش از ۶۰۰۰۰۰۰ دستگاه اکسیژن ساز دستگاه را به بیش از ۲،۰۰۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان عرضه کرده ایم.
    برنامه های خرید : ما از گزینه های خرید جایگزین از سیستم عامل های دیگر با بیش از ۱،۰۰۰ فروشگاه آنلاین در آمازون ، پشتیبانی می کنیم ... روش پرداخت کامل قابل قبول مانند ، ، بیمه معاملات ، علی پرداخت و غیره انتقال بانکی.
    اعتبار صنعتی: توزیع کننده جهانی تنها برای بسیاری از مدلهای سازنده مارکهای حرفه ای از چین که دارای گواهینامه برای اطمینان از کیفیت و ایمنی محصول است.
    تضمین: محصولات صد در صد با ۱ سال تضمین کیفیت.
    مناطق و کشورهای ۶۵٪ در سراسر جهان محموله های انبارهای خارج از کشور خود را مستقیماً پس می گیرند (در وقت و هزینه حمل و نقل خود صرفه جویی کنید).
    ۱۰۰٪ تضمین بهترین قیمت برای اکثر مدل ها.
    زمان تحویل می تواند در طی ۲-۷ روز باشد.
    خدمات نصب شده را بپذیرید.

    بستن