ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۸۰۳, Building۱, Junyue Mansion, South Yuelai Road, Zhongshan, Guangdong
  • درباره ما : در تهیه هدایای تبلیغاتی مختلف تخصص دارد. ما کارخانه های فلزی و تسمه یا طناب و پی وی سی خود را داریم که در شهر دونگ شانگ ، استان گوانگدونگ واقع شده اند و همچنین هدایای دیگری را برای مشتریان در سراسر جهان تهیه و عرضه می کنیم.برای هر پرسش از مشتریان ، ما قادر خواهیم بود منبع و قیمت ها و خدمات را از چندین کارخانه مقایسه کنیم و سپس مشتریان را با قیمت های رقابتی بر اساس کارخانه های با ارزش نقل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در تهیه هدایای تبلیغاتی مختلف تخصص دارد. ما کارخانه های فلزی و تسمه یا طناب و پی وی سی خود را داریم که در شهر دونگ شانگ ، استان گوانگدونگ واقع شده اند و همچنین هدایای دیگری را برای مشتریان در سراسر جهان تهیه و عرضه می کنیم.
    برای هر پرسش از مشتریان ، ما قادر خواهیم بود منبع و قیمت ها و خدمات را از چندین کارخانه مقایسه کنیم و سپس مشتریان را با قیمت های رقابتی بر اساس کارخانه های با ارزش نقل قول کنیم. حتی نمی توانید قیمت های مناسب را مستقیماً از کارخانه هایی که خودتان بارها پیدا کرده اید دریافت کنید. ما اینجا هستیم تا چشم و گوش شما باشیم تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی کنیم. مهمتر این است که قبل از ارسال به شما کیفیت را کنترل کنید.
    ما بسیار خوشحال می شویم اگر موارد زیر که ما اغلب می سازیم می تواند برای تجارت شما مفید باشد: نشان سنجاق ، حلقه کلید ، سکه ، مدال ؛ پانل های و سیلیکون ؛ کارت کاغذ ، کیف ، جعبه ؛ کیسه های غیر بافته شده ، کیسه های نخی ، کیسه های پی وی سی ، کیسه های ؛ مداد ، خودکار میله های ؛ ساعتهای تبلیغاتی؛ برچسب های سپر ، محافظ صفحه خوشبو کننده های هوا؛ آهن ربا اسباب بازی های پلاستیکی و و همچنین اسباب بازی های مخمل خواب دار.
    در سال ۲۰۱۷ ، ما کارخانه نور خود را ایجاد کردیم که نور میز مختلفی را تولید می کند ... از کارخانه نور در.
    ما همچنین می خواهیم دیگران را برای شما تا آنجا که می توانیم منبع کنیم. ما به ارتباطات صادقانه و کارآمد با تمام مشتریان خود پایبند هستیم. ما بر این اصل پافشاری می کنیم که کیفیت محصول اساس ماست ، با قیمت گذاری رقابتی و چرخش سریع. ما معتقدیم شما عاشق کار با ما هستید. اکنون با ما تماس بگیرید

    بستن
محصولات
نشانگر گلف
جاکلیدی فلزی
سکه چرخ دستی
نگهدارنده کیف
نشان دکمه
نشان سنجاق
جا کلیدی فلزی
مدال
برچسب چمدان پی وی سی
جا کلیدی پی وی سی
زیر لیوانی پی وی سی
نشانک پی وی سی