ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm۳۰۲, ۱۳-۳#, Beixiazhu, Yiwu, Jinhua, Zhejiang, China
  • درباره ما : یک متخصص راه حل های مارک تجاری ، که در سال ۲۰۱۱ در تاسیس شده است ، ما راه حل های محصول تبلیغاتی متوقف را برای پاسخگویی به نیازهای تبلیغاتی شما ارائه می دهیم ، به کسب و کار / برند خود کمک می کنیم تا اهداف استراتژیک خود را محقق کند. ما طیف گسترده ای از محصولات تبلیغاتی و خدمات شخصی را ارائه می دهیم:۱. رایگان اما ارزان قیمت۲. موارد تبلیغاتی رایج ،۳. برتر هدایای اجرایی شرکت ،۴. تبلیغات سفارش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک متخصص راه حل های مارک تجاری ، که در سال ۲۰۱۱ در تاسیس شده است ، ما راه حل های محصول تبلیغاتی متوقف را برای پاسخگویی به نیازهای تبلیغاتی شما ارائه می دهیم ، به کسب و کار / برند خود کمک می کنیم تا اهداف استراتژیک خود را محقق کند. ما طیف گسترده ای از محصولات تبلیغاتی و خدمات شخصی را ارائه می دهیم:
    ۱. رایگان اما ارزان قیمت
    ۲. موارد تبلیغاتی رایج ،
    ۳. برتر هدایای اجرایی شرکت ،
    ۴. تبلیغات سفارشی چاپ پوستر و صفحه نمایش.
    ۵. خدمات نظافت شخصی
    ما در ارائه بهترین محصول با مقرون به صرفه ترین قیمت تمرکز داریم ، می توانیم ایده هایی متناسب با بودجه و جدول زمانی شما ایجاد کنیم. ما می توانیم تمام جنبه های کمپین شما را از توسعه ایده تا ظاهر محصول مدیریت کنیم.
    شرکت های جهانی و غیره ما را به عنوان تامین کننده راه حل های مارک تجاری استراتژیک خود انتخاب می کنند ، ما انتظار داریم که منبع نام تجاری معتبر شما باشیم ، برای دستیابی به نتایج عالی کسب و کار با شما همکاری می کنیم.

    بستن