ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۴۹, Pih-Dau-Li, Tamsui Dist., New Taipei, Taipei, Taiwan
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد ، یک تولید کننده و صادر کننده پیشرو در زمینه تولید نوشیدنی های فولادی ضد زنگ با کیفیت ۱۸/۸ و لوازم خانگی است. این محصولات هر زمان که در خانه ، محل کار ، ورزش یا مسافرت برای پیک نیک و غیره باشید ، زندگی شما را غنی می کنند.محصولات سری فلاسک وکیوم دارای عملکرد عالی و توانایی گرم نگه داشتن نوشیدنی ها به مدت ۲۴ ساعت هستند. توسعه مداوم ابزارهای فنی بالا برای تولید و طراحی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد ، یک تولید کننده و صادر کننده پیشرو در زمینه تولید نوشیدنی های فولادی ضد زنگ با کیفیت ۱۸/۸ و لوازم خانگی است. این محصولات هر زمان که در خانه ، محل کار ، ورزش یا مسافرت برای پیک نیک و غیره باشید ، زندگی شما را غنی می کنند.
    محصولات سری فلاسک وکیوم دارای عملکرد عالی و توانایی گرم نگه داشتن نوشیدنی ها به مدت ۲۴ ساعت هستند. توسعه مداوم ابزارهای فنی بالا برای تولید و طراحی جدید اعتقاد ما برای محصولات نوآورانه است. به علاوه قیمت های رقابتی ، تحویل سریع و خدمات پیشرو ، محصولات ما در بین شرکت های معروف از ایالات متحده آمریکا ، اروپا ، ژاپن ، بازار آسیا و آمریکای لاتین محبوب و با کیفیت می شوند.
    از شما دعوت شده است که به یک "خانواده کم رنگ " تبدیل شوید. از طریق درک متقابل و همکاری ، نزدیک و محکم به فلسفه طولانی مدت تجارت خود برسید و برنده شوید! شما برنده شوید ، ما هم برنده می شویم! !

    بستن