ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۸, ۳۰۰ Lane Shunda Road Nanxiang Town Jiading District Shanghai China, Shanghai, China
  • درباره ما : کلیمور ، به معنی نامی پرطرفدار از تجارت در فضای باز و همچنین تجارت تجهیزات تاکتیکی در شانگهای ، چین است. با بیش از ۱۰ سال هدف قرار دادن منطقه ، كلیمور ۳ كارخانه تخصصی را به عنوان شركتهای فرعی در روابط تجاری با بیش از ۲۰ كشور تأسیس ، سرمایه گذاری و مالك كرده و دامنه تجارت خود را از یونیفرم گرفته تا كوله پشتی ، سیم كشی و راهروها گسترش داده و میراث آن را حفظ می كند. تولید حرفه ای ، مدیریت م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کلیمور ، به معنی نامی پرطرفدار از تجارت در فضای باز و همچنین تجارت تجهیزات تاکتیکی در شانگهای ، چین است. با بیش از ۱۰ سال هدف قرار دادن منطقه ، كلیمور ۳ كارخانه تخصصی را به عنوان شركتهای فرعی در روابط تجاری با بیش از ۲۰ كشور تأسیس ، سرمایه گذاری و مالك كرده و دامنه تجارت خود را از یونیفرم گرفته تا كوله پشتی ، سیم كشی و راهروها گسترش داده و میراث آن را حفظ می كند. تولید حرفه ای ، مدیریت مسئول و خدمات راحتی برای بازارهای بیرونی و امنیتی. ویژگی های ما ، برای هر سفارش کوچک و بزرگ ، ابتدا به صندلی تخت اما برتر و مشتری متمرکز می شوند. از زمان تأسیس این شرکت در سال ۲۰۰۶ ، مادام وو ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت ، اعتماد كامل را در بین برترین اپراتورهای جهان در اروپا \ خاورمیانه \ آفریقا \ دنده محافظ و چرخ دنده های آمریکای جنوبی و شمالی به عنوان شریک مورد نظر خود جلب کرده است.
    ما حدود ۲۰۰ کارگر ماهر برای لباس فرم ، تولید ماهانه بیش از ۲۵۰۰۰ ست لباس داریم. حدود ۱۵۰ کارگر برای تجهیزات کوله پشتی و کارگاهی برای لباس های محافظ به عنوان کارمند.
    با طراحی برجسته و کنترل دقیق کیفیت مواد اولیه ، تیم های خدمات حرفه ای ، شما رقابتی ترین قیمت و همچنین کیفیت خوب را خواهید داشت ، توجه مستمر شما به شرکت ما و پیشنهاد شما در مورد محصولات ما بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
    خدمات ما
    چرا ما و مزیت خود را انتخاب کنیم! !
    ۱. بیش از ۲۰ سال تجربه کارخانه در تولید و طراحی محصولات ما داشته باشید.
    ۲. کیفیت بالا به دلیل بخش حرفه ای مونتاژ و کنترل کیفیت.
    ۳. کفش با کیفیت بالا و قیمت مناسب.
    ۴.در دسترس است و مورد استقبال قرار می گیرد.
    ۵. لوازم جانبی نمونه های قابل تنظیم
    ۶. تحویل پایان نیست ، ما شخص ویژه ای داریم که خدمات عالی به مشتری ارائه می دهیم.

    بستن