ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۱/F, Huayi Technology Building, Yongxiang Rd, Wuhe Community, Bantian, Longgang District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : ما یک بطری پلاستیکی شاکر پلاستیکی و بطری آب ورزشی هستیم. دارای بیش از ۵۰۰۰ متر مربع کارخانه صنعتی استاندارد و بخشهایی است که مسئولیت تحقیق و توسعه ، قالب گیری تزریقی ، قالب گیری بادی ، چاپ صفحه نمایش ابریشم و مونتاژ آن را دارند. ما همچنین از سفارشات سفارشی برای تکمیل استقبال می کنیم.علاوه بر این ، ما دفتر طراحی و حمل و نقل حمل و نقل خوبی داریم. این بدان معنی است که ما می توانیم به مشتریا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما یک بطری پلاستیکی شاکر پلاستیکی و بطری آب ورزشی هستیم. دارای بیش از ۵۰۰۰ متر مربع کارخانه صنعتی استاندارد و بخشهایی است که مسئولیت تحقیق و توسعه ، قالب گیری تزریقی ، قالب گیری بادی ، چاپ صفحه نمایش ابریشم و مونتاژ آن را دارند. ما همچنین از سفارشات سفارشی برای تکمیل استقبال می کنیم.
    علاوه بر این ، ما دفتر طراحی و حمل و نقل حمل و نقل خوبی داریم. این بدان معنی است که ما می توانیم به مشتریان در طراحی هر مشتری دلخواه بطری آب کمک کنیم و هزینه حمل و نقل را برای مشتریان پس انداز کنیم.
    تمام محصولات شیکر و بطری آب ، ما مواد اولیه را از کره وارد می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که همه پلاستیک ها مواد اولیه دارای درجه مواد غذایی هستند.
    در آینده نزدیک ، به تولید محصولات بسیار عالی و با روحیه نوآوری مداوم ادامه خواهد داد تا از پشتیبانی مشتریان فعلی و بالقوه برخوردار شود. امیدواریم بتوانیم با همکاری شرکت محترم شما آینده ای درخشان و درخشان ایجاد کنیم.

    بستن