ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room۶۰۳, Jinxin Building, No. ۳۰۰ Zhongxin Road, Shaoxing, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین که در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد از "تحقیقات علمی ، صنعت تولید و تجارت" ترکیب شده است. این بزرگترین تولید کننده متخصص در دامپزشکی ، ابزارهای تولید مثل ، دستگاه های دام و تولید ماشین آلات کشاورزی است. تحت نام شرکت ، ما پیشرو در تصویب سیستم مدیریت کیفیت صدور گواهینامه ارزیابی و ۲۱۳۱۵ اعتبار کیفیت در میان سایر تولید کنندگان داخلی است. عضو قوی کمیته پیش نویس استاندارد ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین که در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد از "تحقیقات علمی ، صنعت تولید و تجارت" ترکیب شده است. این بزرگترین تولید کننده متخصص در دامپزشکی ، ابزارهای تولید مثل ، دستگاه های دام و تولید ماشین آلات کشاورزی است. تحت نام شرکت ، ما پیشرو در تصویب سیستم مدیریت کیفیت صدور گواهینامه ارزیابی و ۲۱۳۱۵ اعتبار کیفیت در میان سایر تولید کنندگان داخلی است. عضو قوی کمیته پیش نویس استاندارد بخش ابزار وزارت دامپزشکی کشاورزی کشور است و استاندارد صنعت سرنگ و سوزن دامپزشکی را تعیین می کند. به "رعایت قراردادها و وعده خود" \ "شرکتهای کشاورزی و فناوری بزرگترین شرکتهای بالقوه توسعه" اعطا شده است.
    دارای تعداد زیادی تکنسین و تجهیزات کامل پیشرفته برای تولید و آزمایش تجهیزات است. با توجه به تقاضای بازار ، به طور مداوم در حال تولید محصولات جدید است و دارای انواع حق ثبت اختراع در انژکتور مداوم دامپزشکی ، انژکتور فولاد پلاستیکی ، کاستور بی خون و غیره است. محصولات اصلی عبارتند از: "مار کبوتر" و "کوکون" انژکتور مداوم دامپزشکی و انژکتور فلزی که به هر دو "محصولات با مارک معروف در نمایشگاه بین المللی کشاورزی چین" اعطا شده است.
    با کیفیت و اعتبار ، به طور مداوم به تولید ، بازاریابی و مدیریت متکی است ، برای بقا ، توسعه و کارایی مبتنی بر کیفیت تلاش می کند. بستگی به "اعتبار ، کارایی ، ایجاد و توسعه" دارد تا کیفیت و بهترین خدماتی را که موجب جلب رضایت و اعتماد مشتریان شده است ، بهبود بخشد.
    با رعایت اصول اولیه و اعتباری مشتری ، صمیمانه از همه مشتریان برای حمایت و همکاری آنها استقبال می کند.

    بستن