ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۲-۵۴, Wujincheng Zone, Yongkang
  • درباره ما : به شرکت محصولات فولاد ضد زنگ خوش آمدیدما طراحان ، مهندسان و تولیدکنندگان قالب خود را داریم و می توانیم هر فصل اقلام جدیدی بسازیم و همچنین با توجه به درخواست شما می توانیم به شما در پروژه طراحی جدید کمک کنیم. امروزه محصولات اصلی ما عبارتند از: لیوان رفت و آمد ، لیوان قهوه / چای ، بطری های آبگرم ، قابلمه های قهوه / چای ، دستگاه های خرد کن یخ ، دستگاه های آبجو ، و غیره. مزایای رقابتی ما عبا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به شرکت محصولات فولاد ضد زنگ خوش آمدید
    ما طراحان ، مهندسان و تولیدکنندگان قالب خود را داریم و می توانیم هر فصل اقلام جدیدی بسازیم و همچنین با توجه به درخواست شما می توانیم به شما در پروژه طراحی جدید کمک کنیم. امروزه محصولات اصلی ما عبارتند از: لیوان رفت و آمد ، لیوان قهوه / چای ، بطری های آبگرم ، قابلمه های قهوه / چای ، دستگاه های خرد کن یخ ، دستگاه های آبجو ، و غیره. مزایای رقابتی ما عبارتند از: کیفیت بالا ، خدمات خوب ، تحویل سریع و شهرت بالا. بیشتر کالاهای تولیدی ما به بازارهای ایالات متحده آمریکا ، کانادا و اروپا فروخته می شود و بیشتر مشتریان محصول ما را بسیار دوست دارند.
    بسیار خوب ، از شما برای خواندن مشخصات شرکت ما متشکریم! از پرسش شما استقبال می کنیم و امیدواریم با شما همکاری کنیم! ما همه وقت اینجا هستیم و مشغول سرویس هستیم! ما همیشه تلاش خود را می کنیم تا بهترین ها را به شما ارائه دهیم!
    ما به داشتن یک تیم تحقیق و توسعه حرفه ای افتخار می کنیم ، از پروژه های نصب شده مشتریان استقبال می کنیم ، ما می توانیم محصولات را با توجه به نیاز شما تولید کنیم.
    همه محصولات ما از مواد سبز ساخته شده اند که دارای درجه مواد غذایی ، و مواد پلاستیکی رایگان هستند.
    ما آماده همکاری با همه دوستان و ایجاد آینده ای درخشان هستیم.

    بستن