ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Fengyi Development Area, Guxiang, Chaozhou, Guangdong, China
  • درباره ما : این شرکت در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد ، او یک شرکت حرفه ای تشکیل شده است که در تحقیقات توسعه ، تولید و فروش تجهیزات بهداشتی سرامیک ادغام شده است. مجدداً به آن فرستاده شد که در زمینه تولید محصولات متوسط ​​و با کیفیت از جمله سینک ها ، حوضه تمیز کردن ، غرور غرور ، حوضه های غرق تخصص دارد. بیش از ۱۰ زمینه. از زمان تأسیس آن ، یک شبکه فروش یکپارچه در بازار داخلی نصب شده است و محصولات نه تنها بیشتر توسط ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد ، او یک شرکت حرفه ای تشکیل شده است که در تحقیقات توسعه ، تولید و فروش تجهیزات بهداشتی سرامیک ادغام شده است. مجدداً به آن فرستاده شد که در زمینه تولید محصولات متوسط ​​و با کیفیت از جمله سینک ها ، حوضه تمیز کردن ، غرور غرور ، حوضه های غرق تخصص دارد. بیش از ۱۰ زمینه. از زمان تأسیس آن ، یک شبکه فروش یکپارچه در بازار داخلی نصب شده است و محصولات نه تنها بیشتر توسط همه مصرف کنندگان در بازار داخلی ترجیح داده می شوند بلکه به اروپا ، آسیا ، آسیای جنوب شرقی و کشورهای دیگر و مناطق نیز فروخته می شوند. محصولات ما از اعتبار و اعتبار خوبی برخوردار هستند که توسط مشتریان در سراسر جهان دریافت می شود.
    محصولات با کیفیت ، صعود پایگاه خدمات از و مدیریت کامل مفهوم تجارت ما هستند. از هم اکنون ، ما در حال نصب یک سیستم حاکمیت علمی با توجه به بازار "احترام به مشتریان به عنوان مرکز و احترام به عنوان گرا" در تحقیقات توسعه ، تولید و فروش هستیم. بیایید ثبات اساسی را برای ارائه خدمات راحت تر و عالی تر به مصرف کنندگان ارائه دهیم.
    اساس فناوری مردم و سود شرکت از محصولات با کیفیت آن است. شرکت ما دارای تعداد زیادی کارمند متخصص در زمینه کار با تجهیزات پیشرفته است. تمام محصولات توسط طراحان مشهور با انواع مدرن و مواد پیشرفته ساخته شده است که آنها را شفاف ، صاف و براق می کند ، شدت سطح لعاب طراحی شده. محصولات ما دارای استانداردهای بین المللی کیفیت هستند.
    شرکت ما برای تضمین کیفیت عالی محصولات ، سیستم کیفیت بین المللی را به شدت پیاده سازی می کند ، این شرکت منبع را بدست می آورد ، کل فرآیند کیفیت را تولید می کند ، مانند تولید مواد ، محصولات و آنها را به بازار و غیره منتقل می کند بیرون خلاقیت اصلی "سبک چنگی".
    در مواجهه با بازار رقابتی ، این شرکت به نصب یک مارک معروف ادامه می دهد ، به توسعه در زمینه کالاهای بهداشتی و خدمات مشتری بی نظیر اختصاص داده است ، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به مشتریان کمک کنیم تا زندگی کاملی ایجاد کنند.
    ما صادقانه دعوت می کنیم افرادی از داخل و خارج از کشور با ما همکاری کنند.

    بستن
محصولات
سینک 1013 با CUPC
سینک گرد 1010 با CUPC
سینک دستشویی 1002
سینک 1012 با CUPC