ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۰۰۲, Unit ۲#, Building ۹#, Jingdu Community, Anyang, Ruian, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت تاسیس شده در سال ۲۰۰۰ ، یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای توپ های ورزشی و زمین های بدن سازی است ، ما در زمینه توپ فوتبال ، بسکتبال ، فوتبال ، والیبال ، بیس بال ، توپ های گلف ، توپ های ورزشی ، لوازم جانبی مرتبط و تجهیزات تناسب اندام کوچک تخصص داریم و غیره و مالت و غیره کار می کنند.برای اطمینان از اینکه مشتریان ما کالاهای با کیفیت از ما دریافت می کنند ، ما سیستم کنترل کیفیت دقیق برا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تاسیس شده در سال ۲۰۰۰ ، یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای توپ های ورزشی و زمین های بدن سازی است ، ما در زمینه توپ فوتبال ، بسکتبال ، فوتبال ، والیبال ، بیس بال ، توپ های گلف ، توپ های ورزشی ، لوازم جانبی مرتبط و تجهیزات تناسب اندام کوچک تخصص داریم و غیره و مالت و غیره کار می کنند.
    برای اطمینان از اینکه مشتریان ما کالاهای با کیفیت از ما دریافت می کنند ، ما سیستم کنترل کیفیت دقیق برای کنترل کل فرآیند تولید داریم ، بخش ما شامل ۵ کارگر باسابقه است ، آنها کالاها را قبل از حمل با دقت بررسی می کنند.
    ما تیم فروش حرفه ای داریم که از طریق ارتباط راحت به مشتریان خود خدمات می دهیم ، نیازهای آنها را می دانیم و نیاز آنها را برآورده می کنیم.
    کار با ما هرگز ناامید نخواهید شد.

    بستن