ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – بلوار کشاورز -ابتدای خیابان ۱۶ آذر -پلاک ۲۷
  • درباره ما : در حقیقت این نام بر گرفته از حرف اول سه تن از بنیان گذاران و موسسین شرکت میباشد : ( DHL:Adrian Dalsey(D) +Lamy Hillblon(H)+Rabert Lyn(L  این شرکتدر سال ۱۹۶۹ درست چند ماه پس از اینکه نیل ارمسترانگ برای نخستین بار قدم کره ماه گذاشت  این ۳ شرکت قدم کوچک دیگری برداشتند که بر نحوه تجارت جهانی اثری شگرف گذاشت .بنیانگذاران نامبرده  شروع به حمل اسناد از طریق هواپیما از  Sanfr ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در حقیقت این نام بر گرفته از حرف اول سه تن از بنیان گذاران و موسسین شرکت میباشد : ( DHL:Adrian Dalsey(D) +Lamy Hillblon(H)+Rabert Lyn(L  این شرکت
    در سال ۱۹۶۹ درست چند ماه پس از اینکه نیل ارمسترانگ برای نخستین بار قدم کره ماه گذاشت  این ۳ شرکت قدم کوچک دیگری برداشتند که بر نحوه تجارت جهانی اثری شگرف گذاشت .
    بنیانگذاران نامبرده  شروع به حمل اسناد از طریق هواپیما از  Sanfrancisco به Honolulu بصورت شخصی نمودند  به این ترتیب ترخیص محموله های ارسالی قبل از ورود قطعی کشتی سبب کاهش چشمگیر زمان توقف در بندر گردید. مشتریان با کاهش هزینه ها به پس انداز کردن پر داختند  و این بدان معنی است که صنعتی نوین پا به عرصه گذاشت.
    تاریخچه Deutsche post euro express:
    از سال ۱۹۹۷میلادی از طریق رشد و سرما یه گذاری داخلی در شرکت های پیشتاز اروپایی مشغول به کار شد .شبکه خدمات پستی آن شرکت با ارسال بسته ها به بیش از ۲۰ کشوردنیا بازار پیشرو در زمینه دادو سند مشتریان اروپایی محسوب شد.
    تاریخچه danzas:
    در سال ۱۸۱۵ تاسیس گردید و دفتر مرکزی ان در baselسوسیس مستقر شد در سال ۲۰۰۰ میلادی تحت مالکیت شرکت deutsche post قرال دریای را در جهان دارا بود ر گرفت. در گروه بندی ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی شرکت danzasاولین رتبه حمل ونقل هوایی و دومین رتبه حمل و نقل دریای را دارا بود و بسط و گسترش خدمات حمل و نقل زمینی باعث تکمیل سلسه مدیریت خدمات danzasدر جهان شد.
    پست بین امللی هوایی aea:
    بزرگترین حمل کننده بار های هوایی در سال ۲۰۰۱ میلادی به گروه  danzasپیوست و در هم ادقام شد اوایل سال ۲۰۰۲ میلادی شرکت جهانی پست المان deutsche postبه بزرگترین سهام دار dhl بدل گردید و تا پایان سال ۲۰۰۲ میلادی شبکه پست جهانی المان به طور ۱۰۰% صاحب و مالک قطعی dhl گردید در سال ۲۰۰۳ میلادی شبکه پست جهانی المان تمتمی فعالیت های خود را تحت نام dhl یکسان نمود و با ادقام شرکت حمل و نقل exel در دسامبر ۲۰۰۵ میلادی باعث تحکیم و تقویت dhl گردید خبرگی و مهارت dhl ناشی از ائتلاف چنودین شرکت توسط شبکه  پست جهانی المان میباشد.

    بستن