ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No ۷ Yuncun North Rd, Hebian, Baiyun Area, Guangzhou ۵۱۰۴۴۰, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : تولید کننده دستگاه بسته بندی کپسول قهوه است که در گوانگژو چین واقع شده است.مشاغل ۳۰ کشور و منطقه را شامل می شود ، ۶۰٪ از پیشنهاد مشتریان است. توزیع کنندگان ما در سراسر جهان می توانند خدمات محلی را به سرعت ارائه دهند.ما بر روی بسته بندی کپسول قهوه تمرکز کرده و بر روی تمام جزئیات دستگاه تمرکز می کنیم. ماشین آلات از طراحی ، فرآیند جمع آوری مواد اولیه (پردازش مکانیکی و پرداخت مصنوعی) ، جمع آ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده دستگاه بسته بندی کپسول قهوه است که در گوانگژو چین واقع شده است.
    مشاغل ۳۰ کشور و منطقه را شامل می شود ، ۶۰٪ از پیشنهاد مشتریان است. توزیع کنندگان ما در سراسر جهان می توانند خدمات محلی را به سرعت ارائه دهند.
    ما بر روی بسته بندی کپسول قهوه تمرکز کرده و بر روی تمام جزئیات دستگاه تمرکز می کنیم. ماشین آلات از طراحی ، فرآیند جمع آوری مواد اولیه (پردازش مکانیکی و پرداخت مصنوعی) ، جمع آوری تا آزمایش ، تحت یک مجموعه از روش سخت انجام می شود.
    یک علامت تجاری ثبت شده است ، اکثر دستگاه های پر کننده کپسول قهوه و دستگاه های آب بندی دارای گواهینامه و حق ثبت اختراع هستند.
    راه حل های یک مرحله ای انعطاف پذیر ما برای تولیدات کوچک ، آزمایش های مختلف عطر قهوه ، آزمایش ماندگاری ، تبلیغات جدید در زمینه و تحقیقات بازار و غیره
    کلیه دستگاه های از روزی که مشتریان دریافت می کنند ، یک سال گارانتی دارند.
    در این دوره ، در صورت قطع شدن در زیر عوامل غیر انسانی ، کلیه قطعات یدکی آزادانه قابل تعویض و تحویل هستند. در این بین ، همه ماشین آلات از پشتیبانی فنی مادام العمر برخوردار هستند.

    بستن