ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : A۸۰۷, Tianyihaojing, haishu, ningbo. china
  • درباره ما : شرکت ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت ترکیبی از صنعت و تجارت است. ما در تولید و صادرات انواع نوشیدنی های با کیفیت عالی تخصص داریم. ما در ایجاد کیفیت خوب در بازار تلاش می کنیم تا مردم احساس زنده بودن کنند ، به همین دلیل ما زندگی خوب را صدا می کنیم. به همین دلیل ، ما انتخاب می کنیم که از مواد خوب برای تولید محصولات خوب و افراد خوب برای ارائه خدمات خوب استفاده کنیم. به عنوان روحیه شرکت ما ، تیم ق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت ترکیبی از صنعت و تجارت است. ما در تولید و صادرات انواع نوشیدنی های با کیفیت عالی تخصص داریم. ما در ایجاد کیفیت خوب در بازار تلاش می کنیم تا مردم احساس زنده بودن کنند ، به همین دلیل ما زندگی خوب را صدا می کنیم. به همین دلیل ، ما انتخاب می کنیم که از مواد خوب برای تولید محصولات خوب و افراد خوب برای ارائه خدمات خوب استفاده کنیم. به عنوان روحیه شرکت ما ، تیم قوی تحقیق و توسعه ما با تجربیات خوب و ذهن خلاق ما را وادار می کند که مجموعه جدید و بیشتری از مشروبات الکلی ایجاد کنیم. و البته ما همچنین از محصول استقبال می کنیم.
    ما ۴ خط تولید طبقه ، فولاد ضد زنگ و بطری شیشه ای تولید داریم. ۳۵ دستگاه ماشین برای بطری فولاد ضد زنگ و ۸ دستگاه دستگاه برای بطری شیشه ای ، ۲ مهندس ، ۳ تیم طراح ، ۲ کارگر تیم کنترل کیفیت ، ۲ تیم بازاریابی و ۸۵. ۷۰-۸۰٪ انواع محصولات آماده آماده حمل و نقل وجود دارد. انبار ، به این معنی که ما می توانیم سریع تحویل دهیم. ما دستگاه حکاکی لیزری و دستگاه گچبری ابریشم داریم که این دو دستگاه را برای کار با سفارش کوچک مناسب می کند. برای حکاکی لیزری نیازی به بارگذاری شکل نیست.
    هر ساله ما ۳۰+ تازه وارد از جمله مقدار نصب شده داریم ، ما از طراحی نصب استقبال می کنیم ، تیم ما از اراده و توانایی قوی برای تحویل محصول رویایی شما به واقعیت برخوردار است. ما با شریک بزرگ خود مانند بزرگ شدیم ... رضایت بخشیدن به مشتریان قدرت عالی ما برای انتظار و ادامه کار است.

    بستن