ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۸F, International Finance Center, Guangzhou, China
  • درباره ما : گوانگژو یک شرکت مستقر در چین و متمرکز بر مدیریت زنجیره تامین در سال ۲۰۰۸ تأسیس شده است ، در تهیه ، توسعه ، طراحی ، بسته بندی و (ساخت لوازم اصلی) محصولات تبلیغاتی ، خرده فروشی و تبلیغاتی تخصص دارد عمده فروشان جهانی ، شرکت های ال ای دی کاتالوگ و وب سایت های تجارت الکترونیکی. دفتر مرکزی آن در مرکز مالی گوانگژو ، چین است.ما زنجیره تأمین جهانی را گرد هم آورده و زنجیره تأمین پی در پی سفارشی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگژو یک شرکت مستقر در چین و متمرکز بر مدیریت زنجیره تامین در سال ۲۰۰۸ تأسیس شده است ، در تهیه ، توسعه ، طراحی ، بسته بندی و (ساخت لوازم اصلی) محصولات تبلیغاتی ، خرده فروشی و تبلیغاتی تخصص دارد عمده فروشان جهانی ، شرکت های ال ای دی کاتالوگ و وب سایت های تجارت الکترونیکی. دفتر مرکزی آن در مرکز مالی گوانگژو ، چین است.
    ما زنجیره تأمین جهانی را گرد هم آورده و زنجیره تأمین پی در پی سفارشی و راه حل های لجستیکی برای شرکای جهانی ایجاد می کنیم. ما طیف متنوعی از محصولات را از شبکه ۵۰۰ کارخانه ای در چین طراحی و تولید و عرضه می کنیم تا خریداران با ارزش جهانی را تحت پوشش قرار دهند.
    در اینجا شما می توانید با یک خرید خدمات دقیق مشتری از یک خرید یک مرحله ای لذت ببرید.
    ما ریسک زنجیره تأمین را از طریق فرآیند ارزیابی ریسک و تصمیم گیری استراتژیک مدیریت می کنیم که به موجب آن ما با تأمین کنندگان که توانایی بیشتری دارند و خطرات آنها را کاهش می دهند در حالی که به سایر تأمین کنندگان برای بهبود عملکرد خود کمک می کنیم ، کار خود را هدایت و توسعه می دهیم.
    رساندن ایده آل های سادگی ، کیفیت خوب و مصرف سبز رسالت ماست. ما اعتقاد جدی به بازگشت به طبیعت داریم. با محصولات منحصر به فرد و شیک و با پیگیری بی وقفه خدمات استثنایی مشتری ، تحسین و احترام مشتریان در سراسر جهان را به دست آورده ایم.

    بستن