ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Ningbo Younger Crops International Trade Co., Limited
  • تعداد بازدید : ۳۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۴۱۱, No. ۱۸۸ Wanjin Road, Haishu District, Ningbo City China
  • درباره ما : تولید کننده و تجارت متخصص در تجهیزات خانه و آشپزخانه ، ساخت ، تحقیق ، طراحی ، تولید و خدمات تجاری است. این محصولات شامل سرخ کن هوا ، مخلوط کن ، کتری و غیره است. این شرکت با بیش از ۱۰ سال توسعه ، بر تحقیقات بازاریابی ، نوآوری در فناوری و تحقیق در مورد خدمات مشتری متمرکز بوده است. این مورد برای اکثر مشتریان مورد نیاز در سراسر جهان اعمال می شود و همکاری خوبی برای بسیاری از مشتریان از سراسر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده و تجارت متخصص در تجهیزات خانه و آشپزخانه ، ساخت ، تحقیق ، طراحی ، تولید و خدمات تجاری است. این محصولات شامل سرخ کن هوا ، مخلوط کن ، کتری و غیره است. این شرکت با بیش از ۱۰ سال توسعه ، بر تحقیقات بازاریابی ، نوآوری در فناوری و تحقیق در مورد خدمات مشتری متمرکز بوده است. این مورد برای اکثر مشتریان مورد نیاز در سراسر جهان اعمال می شود و همکاری خوبی برای بسیاری از مشتریان از سراسر جهان ایجاد می کند ، گردش مالی سالانه به سرعت در حال افزایش است.
    ما جدا از طیف گسترده ای از محصولات حاضر ، تأمین هزینه محصول را نیز با هزینه اصلی ارائه می دهیم. تیم ما گسترده ترین ارتباط را در تولیدکنندگان دارد. ظاهر محصول یکی از خدمات ما به مشتریان است. هر یک از سوالات خود و یا محصولی که می خواهید تهیه کنید دریغ نکنید که ما را در جریان بگذارید. شعار ما این است: خدمات حرفه ای ، نوآوری ، تحویل سریع ، کیفیت برتر ، پیشرفت ها ، اخلاص و مزایای متقابل. ما صمیمانه از مشتریانی از سراسر جهان استقبال می کنیم تا به ما مراجعه کنند ، امیدواریم که در آینده نزدیک برای توسعه متقابل توزیع های طولانی مدت با شما ایجاد کنیم.

    بستن