ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۶۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶۱۲ West Changjiang Road, Shushan Zone, Hefei, Anhui, China
  • درباره ما : متخصص در تولید و صادرات دستگاه بسته بندی ، دستگاه پرکن ، تصفیه آب ، پروژه های کلید در دست تولید آب میوه و نوشیدنی. از زمان تأسیس ، کامل بودن و برنده شدن را به عنوان فلسفه تجارت مبتنی بر فناوری های خاص خود ، مزایای محصول و تحقیقات فعال در بازار جهانی در نظر می گیرد. ما با هزاران مشتری از بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه ارتباط تجاری دوستانه برقرار کرده ایم. دستگاه بسته بندی مایع سری ما به طور گستر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    متخصص در تولید و صادرات دستگاه بسته بندی ، دستگاه پرکن ، تصفیه آب ، پروژه های کلید در دست تولید آب میوه و نوشیدنی. از زمان تأسیس ، کامل بودن و برنده شدن را به عنوان فلسفه تجارت مبتنی بر فناوری های خاص خود ، مزایای محصول و تحقیقات فعال در بازار جهانی در نظر می گیرد. ما با هزاران مشتری از بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه ارتباط تجاری دوستانه برقرار کرده ایم. دستگاه بسته بندی مایع سری ما به طور گسترده ای در آفریقا و کشورهای شرقی استفاده می شود. سالانه بیش از ۳۰۰۰ مجموعه خط تصفیه آب و دستگاه های مختلف بسته بندی پر کننده به خارج از کشور صادر می شود. ما مبتنی بر شهرت خوب مبتنی بر فناوری قوی و خدمات فروش حرفه ای هستیم.
    همه کارکنان با جدیت و مسئولیت پذیری کار می کنند و هر بخش انعطاف پذیر و کارآمد است. سبک مدیریت دقیق و یکپارچگی است. بنابراین ما از مشتریان مختلف در بازارهای مختلف شهرت خوبی داریم. گروه قوی فناوری و فروش مسئول خدمات حرفه ای را به شما ارائه می دهند. ما از دوستان داخل و خارج از کشور به استقبال می کنیم!

    بستن