ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان بهشتی-خیابان سرافراز-برج موج-پلاک ۱۱-طبقه اول-واحد ۸
  • درباره ما : شرکت حمل و نقل بین المللی کارترابر  بعنوان یک شرکت با مسئولیت محدود در سال ۱۳۵۱  و شماره ثبت ۱۵۵۱۶ با نظارت مستقیم وزارت راه و ترابری و با مجوز اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با هدف ارائه راه حل های جامع حمل بارهای صادراتی، وارداتی و ترانزیت به شکل دریایی، زمینی، هوایی و ترکیبی تاسیس گردید .در حال حاضر این شرکت با در اختیار داشتن بیش از ۱۱۰ دستگاه کامیون چادری ، چادری کشوی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت حمل و نقل بین المللی کارترابر  بعنوان یک شرکت با مسئولیت محدود در سال ۱۳۵۱  و شماره ثبت ۱۵۵۱۶ با نظارت مستقیم وزارت راه و ترابری و با مجوز اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با هدف ارائه راه حل های جامع حمل بارهای صادراتی، وارداتی و ترانزیت به شکل دریایی، زمینی، هوایی و ترکیبی تاسیس گردید .

    در حال حاضر این شرکت با در اختیار داشتن بیش از ۱۱۰ دستگاه کامیون چادری ، چادری کشویی و کانتینرکش و نیز با بهره گیری از آخرین دستاوردهای صنعت حمل و نقل بین المللی و مجهز به سیستم های ناوبری (GPS)  و تحت  شرایط کنوانسیون TIR و CMR ،کریر قوی در این عرصه محسوب میشود. همچنین استفاده از کارمندان خبره و کاردان در بخش بازرگانی، صادرات و واردات این شرکت را به فورواردی قابل اطمینان تبدیل کرده است که علاوه بر حمل بار به صورت دربست، امکان حمل محمولات خرده بار صادراتی و وارداتی به صورت دریایی، زمینی، هوایی و ترکیبی (مرکب) را نیز دارد.

    این شرکت در حمل و نقل کالا به اروپا سیاست خاصی را در نظر گرفته تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده کالای خود را به هر نقطه از اروپا ارسال نمایند .

    بستن