ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۴۰۹, ۱st Building, Hutai Road ۲۹۹۹lane, Baoshan District, Shanghai, China
  • درباره ما : شرکت صنایع عقاب شانگهای ، آموزشی ویبولیتین تولید کننده کیف و کیف حرفه ای در چین است. در اینجا ما معتقدیم که می توانید کیف کیسه ای مناسبی را که برای استفاده های مختلف ساخته ایم ، به ویژه برای هدایا ، اسباب بازی ها ، لوازم آرایشی ، جواهرات ، لپ تاپ ، تلفن های همراه ، تبلیغات و خرید پیدا کنید.هدف ما چیست؟ما در سال ۲۰۰۳ تأسیس شدیم و هدف ساده ای از "طراحی ، ساخت و صادرات" محصولات مناسب برای م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع عقاب شانگهای ، آموزشی ویبولیتین تولید کننده کیف و کیف حرفه ای در چین است. در اینجا ما معتقدیم که می توانید کیف کیسه ای مناسبی را که برای استفاده های مختلف ساخته ایم ، به ویژه برای هدایا ، اسباب بازی ها ، لوازم آرایشی ، جواهرات ، لپ تاپ ، تلفن های همراه ، تبلیغات و خرید پیدا کنید.
    هدف ما چیست؟
    ما در سال ۲۰۰۳ تأسیس شدیم و هدف ساده ای از "طراحی ، ساخت و صادرات" محصولات مناسب برای مشتریان خود با کیفیت مطمئن و قیمت رقابتی را حفظ کرده ایم.
    برای رسیدن به این هدف ، ما طراحان با استعداد ، کارگران ماهر و متخصصان صادرات داریم و بیش از ۱۰ سال است که به عنوان یک تیم با هم کار می کنیم. زمان ثابت می کند که تلاش های ما نه تنها زنده مانده بلکه توسعه مداوم حاصل از رقابت شدید را نیز حفظ می کند.
    چه کار میتوانیم برایتان بکنیم؟
    ایده های خود را طراحی کنید: فقط ایده خود را به ما اطلاع دهید ، طراحان ما آن را درک می کنند و آثار هنری کاملاً راضی کننده برای شما طراحی می کنند.
    ساخت محصولات مناسب: ما کیسه های کیسه ای سفارشی را با کیفیت مطمئن ، قیمت رقابتی و توانایی تولید انعطاف پذیر تولید می کنیم.
    صادرات و حمل کالاهای در دست شما: بندر دریایی و فرودگاه شانگهای به عنوان یکی از بزرگترین بندرهای دریایی جهان شناخته می شود که متخصصان حمل و نقل و صادرات ما را قادر می سازد از مناسب ترین روش برای ارسال محصولات به شما استفاده کنند.
    نه تنها به موقع ، بلکه مقرون به صرفه است.

    بستن