ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Office Block D-۳-۱۴۰۱, Shangshimingdi Plaza, Yunlong District, Xuzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : یک صنعت پیشرو در تولید محصولات شیشه ای است که دفتر مرکزی آن در ، استان جیانگ سو قرار دارد و دارای چندین شریک کارخانه مشهور در صنعت و مقیاس بزرگ است. این شرکت بر اساس نیاز مشتری استوار است و با سیستم سختگیرانه کیفیت محصول ، سیستم کیفیت بین المللی ، سری اصلی زیر: دسته های بطری های لبنی (بطری پودینگ ، بطری شیر) ؛ سری بطری های نوشیدنی؛ سری بطری های روغن زیتون (۵۰ تا ۱۰۰۰ میلی لیتر) ؛ سری بطر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک صنعت پیشرو در تولید محصولات شیشه ای است که دفتر مرکزی آن در ، استان جیانگ سو قرار دارد و دارای چندین شریک کارخانه مشهور در صنعت و مقیاس بزرگ است. این شرکت بر اساس نیاز مشتری استوار است و با سیستم سختگیرانه کیفیت محصول ، سیستم کیفیت بین المللی ، سری اصلی زیر: دسته های بطری های لبنی (بطری پودینگ ، بطری شیر) ؛ سری بطری های نوشیدنی؛ سری بطری های روغن زیتون (۵۰ تا ۱۰۰۰ میلی لیتر) ؛ سری بطری های عسل؛ سری بطری ترشی؛ سری جام؛ بطری های عطر؛ بطری های لوازم آرایشی و هزاران نوع دیگر. در همین حال ، یخ زدگی ، لاک گوگردی ، اسپری ، چاپ ، درب بطری و سایر خدمات پشتیبانی را تهیه کنید.
    کیفیت و قیمت مناسب. ما مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما هستیم و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. ما به عنوان اصل "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای ملاقات با مشتریان" برای مدیریت و "نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان هدف کیفیت پایبند هستیم. ما به منظور تکمیل خدمات خود ، محصولات را با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب ارائه می دهیم.

    بستن