ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۲۶۱۳, Building ۱, Western Center Plaza Huangshan Road, Anhui Province, Hefei, Anhui, China
  • درباره ما : تولید کننده متخصص در زمینه طراحی ، توسعه ، ساخت انواع محصولات زیست تخریب پذیر زیست محیطی سازگار با امکانات آزمایشگاهی مجهز و نیروی فنی قوی است. مانند حاوی محصولات زیست تخریب پذیر زیست محیطی از ظروف الیاف گیاهی ، ظروف الیاف بامبو ، الیاف پلاستیکی بامبو ، الیاف قهوه و محصولات الیاف گندم ، و غیره. محصولات ما از کامپوزیت های زیست تخریب پذیر پیشرفته ساخته شده از الیاف گیاهی استفاده می کنند.مح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده متخصص در زمینه طراحی ، توسعه ، ساخت انواع محصولات زیست تخریب پذیر زیست محیطی سازگار با امکانات آزمایشگاهی مجهز و نیروی فنی قوی است. مانند حاوی محصولات زیست تخریب پذیر زیست محیطی از ظروف الیاف گیاهی ، ظروف الیاف بامبو ، الیاف پلاستیکی بامبو ، الیاف قهوه و محصولات الیاف گندم ، و غیره. محصولات ما از کامپوزیت های زیست تخریب پذیر پیشرفته ساخته شده از الیاف گیاهی استفاده می کنند.
    محصولات ما عمدتا به اروپا ، ایالات متحده ، استرالیا ، خاورمیانه ، و غیره. ما از الیاف گیاهی مواد سازگار با محیط زیست ، ، پلاستیک بازیافت شده و غیره استفاده می کنیم. تست با بالاترین پایداری ممکن و استانداردهای تست قبولی توسط شرکت و چندین بازرسی از کارخانه
    محصولات ما با طیف گسترده ای ، سفارشی سازی پایین ، کیفیت بالا ، قیمت مناسب و طراحی های شیک ، محصولات ما به طور گسترده ای در فضای باز ، خدمات ، خانگی و سایر صنایع استفاده می شود. محصولات ما در همه جا توسط کاربران شناخته شده و مورد اعتماد هستند و می توانند به طور مداوم نیازهای اقتصادی و اجتماعی را تغییر دهند و می توانند از محیط زیست ما محافظت کنند. هدف ما این است که به زندگی سبز شادی و بهبود محیط زیست خود منجر شویم. بگذارید ما در زمین زندگی کنیم و از زمین خود محافظت کنیم.
    ما متخصصان تحقیق و توسعه را به همراه بودجه قابل توجهی که برای تولید فناوری فعلی سرمایه گذاری شده است ، مستقر کرده ایم. ما نه تنها به محصولات ، بلکه به خدمات مشتری نیز اهمیت زیادی می دهیم ، دومی به عنوان بخشی از محصولات ما در نظر گرفته می شود. مشتری ابتدا اصل خدمات برتر ماست. ما از مشتریان جدید و قدیمی از اقشار مختلف استقبال می کنیم تا برای روابط تجاری آینده و موفقیت متقابل با ما تماس بگیرند!

    بستن
محصولات
گلدان گل الیاف بامبو به صورت عمده برای باغ و خانه
لوگوی سفارشی پارچه تمیزکننده آشپزخانه کریسمس جاذب زیست تخریب پذیر ست پارچه های ظروف سوئدی زیبا
لایه های سبد بخارپز بامبو طبیعی مینی دیم سام دوستدار محیط زیست با کیفیت بالا 4/5/6/7/8/9/10/11/12/16 اینچ
کاسه حیوان خانگی گربه سگ با الیاف بامبو قابل استفاده مجدد و زیست تخریب پذیر سازگار با محیط زیست
گلدان گیاه بامبو سازگار با محیط زیست
گلدان گل الیاف بامبو زیست تخریب پذیر عمده فروشی برای هتل خانگی
لوگوی سفارشی پلاستیکی خلاقانه دولایه قابل استفاده مجدد لیوان های نوشیدنی سفری قهوه با نی
بطری آب ورزشی سفارشی
کاسه همراه قاشق و چنگال
عمده فروشی ظروف غذاخوری الیاف بامبو کاسه غذای رنگارنگ سوپ
ست ظروف غذاخوری کودک
ظروف غذاخوری بچه گانه