ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : D۱, ۷۵۷ Mingzhu Road, Binhai Zone, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : ونژو شرکت مکانیکی ، آموزشی ویبولیتین سازنده حرفه ای است که شیرآلات بهداشتی ، اتصالات لوله و تجهیزات مایع را با دقت بالا تولید می کند. مانند شیر پروانه بهداشتی ضد زنگ ، شیر چک ، شیر دیافراگم ، شیر توپی ، شیر پلاگین ، اتصالات لوله (آرنج ، سه راهی ، واشر ، گیره) ، رنگ آمیزی ، توپ تمیز کننده ، پمپ بهداشتی و غیره.این محصولات به طور گسترده ای در صنایع لبنی ، آبجو ، مواد غذایی ، دارویی ، نوشیدن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ونژو شرکت مکانیکی ، آموزشی ویبولیتین سازنده حرفه ای است که شیرآلات بهداشتی ، اتصالات لوله و تجهیزات مایع را با دقت بالا تولید می کند. مانند شیر پروانه بهداشتی ضد زنگ ، شیر چک ، شیر دیافراگم ، شیر توپی ، شیر پلاگین ، اتصالات لوله (آرنج ، سه راهی ، واشر ، گیره) ، رنگ آمیزی ، توپ تمیز کننده ، پمپ بهداشتی و غیره.
    این محصولات به طور گسترده ای در صنایع لبنی ، آبجو ، مواد غذایی ، دارویی ، نوشیدنی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و صنایع شیمیایی و غیره استفاده می شود
    تمام محصولات ما از فولاد ضد زنگ ۳۰۴ ، ساخته شده و توسط دستگاه ساخته شده اند ، دقیقاً مطابق با درخواست استاندارد صنعت .
    کیفیت عالی و بیش از ده سال تجربه باعث شده است بسیاری از مشتریان داخلی به رسمیت شناخته شوند. ما بیش از ۵ سال است که تامین کننده آبجو برف ریزه و گروه پاندا هستیم.
    ما ۸ سال است که محصولات خود را به بازارهای جهانی صادر کرده ایم.
    به منظور پاسخگویی مداوم به تقاضای گسترش بازار و تأمین نیازهای مشتریان "کیفیت ، قیمت پایین" ، کیفیت خود را بیشتر بر اساس سیستم مدیریت پیشرفته ، کیفیت و خدمات درجه یک ، و را به طور مداوم تبدیل به یکی از کارکنان راضی می کند شریک در خانه و خارج از کشور.

    بستن