ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۵۰۲, Block B, Tian'an International Building, No.۳۰۱۲, Renmin South Road, Shenzhen
  • درباره ما : شنژن ونسن بین المللی با مسئولیت محدود ، که سلف آن است ، از دو دهه گذشته تکنیک های منحصر به فرد و خدمات حرفه ای را به ارتش ارائه می دهد. ما عمدتا بر توسعه و تولید تجهیزات نظامی ، تجهیزات اجرای قانون و محصولات دفاع مدنی متمرکز هستیم. موارد شامل تی شرت استتار ، تی شرت چوگان ، لباس زیر نظامی ، کوله پشتی ، دستگاه بالستیک ، تجهیزات نظامی ، پانچوی استتار ، کلاه بیس بال ، کیسه جیره بندی ، کمربند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن ونسن بین المللی با مسئولیت محدود ، که سلف آن است ، از دو دهه گذشته تکنیک های منحصر به فرد و خدمات حرفه ای را به ارتش ارائه می دهد. ما عمدتا بر توسعه و تولید تجهیزات نظامی ، تجهیزات اجرای قانون و محصولات دفاع مدنی متمرکز هستیم. موارد شامل تی شرت استتار ، تی شرت چوگان ، لباس زیر نظامی ، کوله پشتی ، دستگاه بالستیک ، تجهیزات نظامی ، پانچوی استتار ، کلاه بیس بال ، کیسه جیره بندی ، کمربند اجرای قانون ، اصلاح گلدوزی و غیره است. ما همچنین خدمات سفارشی ارائه می دهیم تا مشتریان ما نیاز خاص خود را برآورده کنند.
    از طریق نوآوری مداوم در طول این دو دهه ، با جهش در مرزها ، از پیشرفت های فن آوری ، مشاوره با متخصصان و همکاری های استراتژیک استفاده کرده است که به امکان می دهد تا کارآیی ، کیفیت و تولید ما و همچنین مدیریت را ساده کند.
    آژانس هایی را در سراسر جهان تأسیس کرده است تا تجهیزات عالی پلیس ، نظامی و امنیتی را در اختیار تیم های برتر قرار دهد. ما حضور خود را با دفتر مرکزی در شنژن ، کارخانه در استان جیانگشی و همچنین شعبات خود در نانجینگ ، هنگ کنگ و نمایندگی های سودان و عربستان گسترش داده ایم. شما به عنوان شریک ما ، مشکلی در خرید از چندین تامین کننده صرفه جویی می کنید ، زیرا ما در کل راه حل های تاکتیکی پیشرو هستیم.
    محصولات ما از طریق آزمایش مورد تأیید بین المللی قرار می گیرند ، نهادهایی مانند و غیره را به رسمیت می شناسند. مواد مورد استفاده برای هر محصول به نیاز خاص کاربران آزمایش و تأیید می شود.
    ما برای بهترین کیفیت ، قوی ، ارائه و خدمات تلاش می کنیم. ما متعهد به ارائه بهترین ها هستیم. اگر به شرکت ما علاقه مند هستید ، لطفا دریغ نکنید با ما تماس بگیرید ، ما همیشه در اینجا هستیم تا از هر راهی که بتوانیم به شما کمک کنیم.

    بستن
محصولات
کت و شلوار کار آستین بلند سبز زیتونی
لباس فرم خاکی
یونیفرم آبی دریایی
لباس رسمی - کت و شلوار آبی تیره برای افسران با دکمه های نقره کاری شده
تی شرت DPM استتار آبی
تی شرت استتار دیجیتال کویر
تی شرت استتار دیجیتال شهری
استتار دیجیتال تی شرت وودلند
بوت بوم OG رنگ 6 چشمک و 2 سگک جانبی
چکمه 10 چشمه چرم مهر و موم شده با زیپ کناری
جلیقه حمله تاکتیکی 900D
ست نظامی ارتشی