ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۹۹ Shaxiu Road, Zhuantang, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : ما در حال چاپ شرکت تولیدی و بازرگانی هستیم که در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده است. ما تجارت خارجی خود را از سال ۲۰۰۶ آغاز کردیم. شرکت ما در شکوفاترین خم اقتصادی شرق چین واقع شده است. ما دارای ماشین آلات پیشرفته ای هستیم که در زمینه تهیه خدمات چاپ و بسته بندی با کیفیت بالا و تولید مقادیر زیادی از محصولات کاغذی با توجه به نیاز مشتری تخصص داریم ما کتاب ، تقویم ، بروشور ، مجله ، پوستر ، بروشور ، جزوه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما در حال چاپ شرکت تولیدی و بازرگانی هستیم که در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده است. ما تجارت خارجی خود را از سال ۲۰۰۶ آغاز کردیم. شرکت ما در شکوفاترین خم اقتصادی شرق چین واقع شده است. ما دارای ماشین آلات پیشرفته ای هستیم که در زمینه تهیه خدمات چاپ و بسته بندی با کیفیت بالا و تولید مقادیر زیادی از محصولات کاغذی با توجه به نیاز مشتری تخصص داریم ما کتاب ، تقویم ، بروشور ، مجله ، پوستر ، بروشور ، جزوه ، دفترچه ، لوازم التحریر ، کارت ، جعبه ، کیف ، کاستور و غیره چاپ می کنیم.
    کارخانه ما به دلیل تنوع محصولات مشهور است. سرعت تحویل ، کیفیت عالی و خدمات عالی همراه با تمام مراحل. کارگران ما همه حرفه ای آموزش دیده اند ، بنابراین ما می توانیم تضمین کنیم که شما می توانید محصولات راضی ترین محصول را برنده شوید. ما در طول همکاری با ما پیشنهادات و راه حل های حرفه ای در زمینه چاپ ارائه خواهیم داد. اگر به دنبال یک شرکت خدمات چاپی مطمئن و با کیفیت هستید ، به شما اطمینان می دهیم که بهترین انتخاب شما هستیم.
    لطفا در صورت نیاز به هر گونه کمک و هرگونه پرس و جو با ما تماس بگیرید.

    بستن
محصولات
جعبه کاپ کیک
جعبه کیک
هدست مقوایی ViarBox VR
کتاب صحافی پرونده
جعبه نوشیدنی تاشو
جعبه صاف و تاشو
جعبه مقوایی
مجموعه نوت بوک
تقویم رو میزی
ماسک یکبار مصرف KN95
کتاب صحافی کامل
جعبه کادویی نوت بوک جلد PU و قلم کریستالی