ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No, ۲۷۹, Fuxin Rd, Fuzhou, Fujian, China
  • درباره ما : یک تولید کننده کاملاً حرفه ای و باتجربه از محصولات بامبو ، تخته سه لا عمودی و افقی در چین است. ما طیف گسترده ای از محصولات بامبو را به مشتریان در سراسر جهان تولید و عرضه می کنیم.در شهر معروف بامبو نانپینگ در استان فوجیان (جنوب شرقی چین) یافت شده است. ما بیش از ۱۰ سال در زمینه تولید ، ساخت و فروش محصولات بامبو حرفه ای هستیم. تمام محصولات به لحاظ علمی با بهترین ظاهر ، طرز کار نفیس و ویژگی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده کاملاً حرفه ای و باتجربه از محصولات بامبو ، تخته سه لا عمودی و افقی در چین است. ما طیف گسترده ای از محصولات بامبو را به مشتریان در سراسر جهان تولید و عرضه می کنیم.
    در شهر معروف بامبو نانپینگ در استان فوجیان (جنوب شرقی چین) یافت شده است. ما بیش از ۱۰ سال در زمینه تولید ، ساخت و فروش محصولات بامبو حرفه ای هستیم. تمام محصولات به لحاظ علمی با بهترین ظاهر ، طرز کار نفیس و ویژگی های پیشرفته طراحی شده اند. مواد اولیه بامبو ما کاملاً از جنگل بامبو انتخاب می شود تا از ابتدا کیفیت را کنترل کند. ما با موفقیت در حال ایجاد دسته ای از محصولات بامبو با کیفیت بالا و قیمت رقابتی هستیم.
    ما در حال کار با سازگارترین محیط زیست با کره زمین هستیم ، منابع قابل تعویض سریع ، محصولات بامبو یی با کیفیت عالی ، زیبایی ، سبک و کیفیت ماندگار دارند.
    محصولات ما عبارتند از:
    لوازم مختلف آشپزخانه چوبی بامبو ، مانند گراز برش بامبو ، بلوک چاقو ، زنگ فیلتر سالاد ، سازمان دهنده های کشو.
    جعبه بامبو سفارشی برای بسته بندی یا استفاده از هدیه ، نوع مخلوط ، نوع پوشیده و غیره
    همچنین تولید مبلمان بامبو را از سال ۲۰۱۵ آغاز خواهیم کرد.
    واقع در یک شهر معروف بامبو در نانپینگ ، استان فوجیان. ما بیش از ۱۰ سال در زمینه تولید ، ساخت و فروش محصولات بامبو حرفه ای هستیم. تمام محصولات به لحاظ علمی با بهترین ظاهر ، طرز کار نفیس و ویژگی های پیشرفته طراحی شده اند. مواد اولیه بامبو ما کاملاً از جنگل بامبو انتخاب می شود تا از ابتدا کیفیت را کنترل کند. ما با موفقیت در حال ایجاد دسته ای از محصولات بامبو با کیفیت بالا و قیمت رقابتی هستیم.
    ۲۰۱۹ یی بامبو تصمیم گرفت که ادامه یابد. یی بامبو به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان در صنعت بامبو ، همیشه استانداردی را برای شرکت های دیگر تعیین می کند. ما بخش تحقیق و توسعه را سرمایه گذاری می کنیم تا بتوان در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ طرح های جدیدی نشان داد.
    خط تولید جعبه چای بامبو: ما دستگاه هایی را که در تولید جعبه استفاده می شود تغییر داده ایم ، نه تنها کارایی کار را بهبود می بخشد بلکه سرعت اجرا را نیز بهبود می بخشد.
    مبلمان بامبو: این خط تولید برای ما جدید است ، ما آن را در سال ۲۰۱۵ شروع کردیم و اکنون کارگران بامبو یی با تولید مبلمان که نیاز به تولید متفاوت از زمینه های کوچک دارد آشنا هستند: نیاز دقیق سوراخ ها ، برای پیچاندن ساختار تخته سه لا بامبو ، باید برای جلوگیری از تغییر شکل در قسمتهای مختلف مبلمان از قبل طراحی شده باشد.
    تاریخچه صادرات: تیم فروش ما از سپتامبر ۲۰۱۱ صادرات محصولات بامبو ما را آغاز کرد. اگرچه ما تازه شروع به استفاده از پلت فرم کرده ایم ، اما ما در مدیریت سفارشات مختلف سفارشی تجربه غنی داریم. واقعیت این است که ما با شرکت های دیگر متفاوت هستیم ، طراحان واقعی دارد که می توانند به شما در طراحی محصولات سفارشی خود کمک کنند. ما قبل از آزمایش نقشه ها را برای شما ارسال می کنیم و قبل از ارسال نمونه ها تصاویر را برای شما ارسال می کنیم. و غیره…
    ما خوشحالیم که به مشتریان کمک می کنیم تا برای هر دوی ما موفق شوند. اگر س دارید یا حتی فقط ایده ای در مورد طراحی محصول دارید ، خوشحال خواهیم شد که آن را برای شما توسعه دهیم.

    بستن
محصولات
لیوان قهوه بامبو رنگی
بطری آب بامبو Ice Crack
بطری آب با عایق بامبو
بطری آب بامبو ورزشی
بطری آب بامبو
سینی سرو رزین گرد امواج سه بعدی اقیانوس
سینی سرو بامبو با هنر رزین
پایه تخت صبحانه
سینی غذا بامبو
میز تاشو بامبو
سینی بامبو ارزان عمده فروشی
سینی بامبو به صورت عمده