ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm۳۱۳,Heming Business Building,NO.۳۰ Jiangxia East Road,Baiyun District
  • درباره ما : شرکت ، با مسئولیت محدود ، واقع در گوانگژو ، جای خالی تعالی فراوان را با لیوان های سفید ، لیوان های جادویی ، بطری های آب ، طبل های استنلس استیل ، عکس ها ، تخته ها ، تی شرت ها ، ماسات ها ، اسباب بازی ها ، زیر بشکه ها ، درب بالش ، پانل های شیشه ، پارچه های تصعید و دستگاههای پرس حرارتی ایستاده مربوط. این موارد را می توان شخصی سازی کرد و به عنوان هدایای بی نظیر اهدا کرد.مالک شرکت بیش از ۱۰ سا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ، با مسئولیت محدود ، واقع در گوانگژو ، جای خالی تعالی فراوان را با لیوان های سفید ، لیوان های جادویی ، بطری های آب ، طبل های استنلس استیل ، عکس ها ، تخته ها ، تی شرت ها ، ماسات ها ، اسباب بازی ها ، زیر بشکه ها ، درب بالش ، پانل های شیشه ، پارچه های تصعید و دستگاههای پرس حرارتی ایستاده مربوط. این موارد را می توان شخصی سازی کرد و به عنوان هدایای بی نظیر اهدا کرد.
    مالک شرکت بیش از ۱۰ سال است که در زمینه تصعید فعالیت می کند ، حتی اگر تازه شروع به کار کرده ایم ، ما بسیار سخت کار می کنیم. بسیار خوب است که مشتریان ما همیشه برای تهیه محصولات از ما کمک می گیرند ، پیدا کردن کارخانه واقعی برای کار با هم برای ما سخت نیست. در عین حال ما همچنین خدماتی را ارائه می دهیم که به آنها کمک می کند تا به سایر تأمین کنندگان پرداخت کنند ، کیفیت کالاها را بررسی کرده و کالاهای انبار را مونتاژ کنند.
    سلول های قیمت گذاری ما متناسب با تمام نیازها ، چه شما به یکی از زمینه ها یا هزاران نیاز داشته باشید ، طراحی شده اند و با داشتن شبکه گسترده تأمین منابع ، همیشه ارزش این را دارد که از ما بپرسید آیا به مواردی که در وب سایت ما به روز نیست ، نیاز دارید.
    لطفاً کمی وقت بگذارید تا از طریق دسترسی ما بررسی کنید و مطمئن هستیم که یک یا دو محصول پیدا خواهید کرد که به محصولات و خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهید افزوده می شود. از بسته های تجهیزات مبتدی گرفته تا لوازم جانبی انبوه گرفته تا توزیع کنندگان هدیه بین المللی ، می توانیم فروشگاه های هر اندازه و در تمام مراحل توسعه را تهیه کنیم.

    بستن