ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Lisheng ۸ Road, Hebaohuan, Sanjiang Town, Xinhui District, Jiangmen
  • درباره ما : بیش از ۱۵ سال در تولید کیسه های پلاستیکی تمرکز دارد. محصولات اصلی ما کیسه های پلاستیکی (شامل کیسه های بسته بندی میوه ، کیسه های بسته بندی مواد غذایی ، کیسه های خرید ، کیسه های زباله ، کیسه های پیراهن ، کیسه های رول و غیره) و چنگال پلاستیکی ، قاشق و فنجان است. محصولات ما صادرات گرا هستند و عمدتا به ژاپن ، نیوزیلند ، جامائیکا ، ایالات متحده و سایر کشورها صادر می شوند.شرکت ما گواهینامه را د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیش از ۱۵ سال در تولید کیسه های پلاستیکی تمرکز دارد. محصولات اصلی ما کیسه های پلاستیکی (شامل کیسه های بسته بندی میوه ، کیسه های بسته بندی مواد غذایی ، کیسه های خرید ، کیسه های زباله ، کیسه های پیراهن ، کیسه های رول و غیره) و چنگال پلاستیکی ، قاشق و فنجان است. محصولات ما صادرات گرا هستند و عمدتا به ژاپن ، نیوزیلند ، جامائیکا ، ایالات متحده و سایر کشورها صادر می شوند.
    شرکت ما گواهینامه را دریافت کرده است. ما همچنین به عنوان شرکت رعایت قرارداد و ارزیابی اعتبار ، یک گروه مالیات دهنده و یک شرکت فارغ التحصیل اعطا می شویم. این شرکت مجهز به مرکز تحقیقات مهندسی است ، به توسعه و ارتقا محصولات جدید متعهد شده است.
    به عنوان توسعه سریع تجارت ، ما در پایان سال ۲۰۱۶ به مکان جدیدی نقل مکان کردیم که کل مساحت ۲۶۶۸۰ متر مربع را شامل می شود. در مرحله اول وی دو کارگاه مستقل وجود دارد. مکان جدید با حمل و نقل مناسب ، در مجاورت خیابان ، تقریباً نیم ساعت با ماشین تا کانال طول می کشد. به منظور ارتقا بهره وری تولید ، ما جدیدترین دستگاههای پیچیده اکستروژن و مبدل با سرعت بالا را خریداری کرده ایم که ظرفیت سرانه را برای رسیدن به سطوح پیشرو در صنعت قادر می سازد. ۶۰٪ از کارکنان ما بیش از ۱۰ سال تجربه در صنعت پلاستیک دارند که نه تنها کارایی ما را تضمین می کند ، بلکه محصولات ما را نیز به طور موثر کنترل می کند.
    ما سیستم مدیریت کیفیت کامل و علمی داریم. یکپارچگی ، قدرت و کیفیت محصول ما باعث ستایش مشتریان شده است. دوستان خوش آمدگویی از اقشار مختلف برای بازدید ، راهنمایی و مذاکرات تجاری به اینجا می آیند.

    بستن