ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۴fl Huashang Mansion, No. ۱۰۰ Xinghai South Road, National Hi-Tech Dist., Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : نینگبو جالین شرکت بازرگانی بین المللی ، با مسئولیت محدود یکی از پیشروترین تامین کنندگان حرفه ای در زمینه قطعات موتور سیکلت در چین است. ما پایگاه تحقیق و توسعه ، انبار و نمایشگاه ۱۵۰۰۰ فوت مربعی توقف داریم.ما از سال ۲۰۰۱ تجارت قطعات موتورسیکلت را شروع می کنیم. از طریق توسعه ۱۶ ساله ، دارای ۵۰ کارمند با فناوری ویژه ، دفتر نصب در ایالات متحده و اروپا در سال ۲۰۰۵. فروش سالانه ما به بیش از ۲۰ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نینگبو جالین شرکت بازرگانی بین المللی ، با مسئولیت محدود یکی از پیشروترین تامین کنندگان حرفه ای در زمینه قطعات موتور سیکلت در چین است. ما پایگاه تحقیق و توسعه ، انبار و نمایشگاه ۱۵۰۰۰ فوت مربعی توقف داریم.
    ما از سال ۲۰۰۱ تجارت قطعات موتورسیکلت را شروع می کنیم. از طریق توسعه ۱۶ ساله ، دارای ۵۰ کارمند با فناوری ویژه ، دفتر نصب در ایالات متحده و اروپا در سال ۲۰۰۵. فروش سالانه ما به بیش از ۲۰ میلیون دلار می رسد. حمل و نقل محصولات تقریباً ۲۰۰۰۰ دسته است که تقریباً به انواع قطعات موتور سیکلت ، خاک ، اسکوتر ، می رسد. این کارخانه همکاری کرد ما تقریباً ۷۰۰ تأمین کننده دسترسی داریم که دارای شهرت خوب و کیفیت خوب و قیمت رقابتی هستند. به طور خاص ، ما پایگاه تحقیق و توسعه خود را در سال ۲۰۰۴ نصب کردیم ، اکنون انواع قطعات آلومینیومی و محصولات مکانیکی مانند دسته فرمان ، روکش موتور ، اهرم ها و آینه های عقب را تولید و تولید کرده است.
    هدف ما تلاش برای تامین کننده شماره ۱ در چین برای تمام قطعات موتورسیکلت / بازار پس از فروش است. خدمات با تجربه و قیمت رقابتی ما شما را وادار به سود بیشتر و آینده شگفت انگیز می کند.

    بستن