ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۵ Gongye Yiheng Road, Tutang Industrial Zone, Changping Town, Donguan City, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : گوانگدونگ، یک شرکت معروف بسته بندی مواد غذایی در چین است که دارای یک پایگاه تولید پارک صنعتی از نوع باغ است و مساحت آن ۲۶۰۰۰ متر مربع در دونگ گوان ، گوانگدونگ است.ما عمدتا کاه کاغذی ، ظروف کرافت / فلوت فلوت و فنجان های کاغذی را تولید و تولید می کنیم ، نی های کاغذی ما از کاغذ بسته بندی قهوه ای مواد غذایی مورد تایید و با چاپ جوهر سویا محیطی ، ، اتحادیه اروپا و همچنین مخلوط ساخته شده اند. ع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگدونگ، یک شرکت معروف بسته بندی مواد غذایی در چین است که دارای یک پایگاه تولید پارک صنعتی از نوع باغ است و مساحت آن ۲۶۰۰۰ متر مربع در دونگ گوان ، گوانگدونگ است.
    ما عمدتا کاه کاغذی ، ظروف کرافت / فلوت فلوت و فنجان های کاغذی را تولید و تولید می کنیم ، نی های کاغذی ما از کاغذ بسته بندی قهوه ای مواد غذایی مورد تایید و با چاپ جوهر سویا محیطی ، ، اتحادیه اروپا و همچنین مخلوط ساخته شده اند. علاوه بر این ، طراحی فوق العاده و چاپ روی ظاهر باعث جلب توجه مشتریان می شود.
    نی کاغذی ما می تواند انواع آزمایشات تنش ، ضد پیری ، خستگی ، ضد پارگی ، ضد آب و هوا را تحمل کند. می توان گفت که انتخاب انتخاب اعتماد است!
    ما از نسخه ، و غیره عبور کرده ایم. هلدینگ بیش از ۴۰ نماینده فروش دارد و تجارت بیش از ۱۲۰ کشور و منطقه را تحت پوشش خود دارد ، شرکت های تابعه کاملاً مستقر در هنگ کنگ ، استرالیا و تایوان و نمایندگی هایی در برزیل ، ایالات متحده و دبی دارد. ما راه حل های بسته بندی را برای مارک های زنجیره ای مورد استقبال جهانی و عمده فروشان ارائه می دهیم. مشتریان ما با فروش سالانه بیش از ۱۶۰ میلیون دلار در ۵۶ کشور در سراسر جهان توزیع می شوند.
    منابع گوانگدونگ فووا همیشه بر اصول اصرار دارند: به فرد احترام بگذارید ، با صداقت رفتار کنید ، تعالی فراتر از موارد خارق العاده دنبال کنید. جمله ای می گوید: "هیچ بهترین وجود ندارد ، فقط بهتر! "ما معتقدیم که عملکرد به کیفیت ، کیفیت به تکنولوژی ، تکنولوژی به استعداد و استعداد به آموزش بستگی دارد. ما همیشه اصل مدیریت "حلقه " را پیاده سازی می کنیم و بهینه سازی مداوم شرکت خود را ارتقا می دهیم.
    هلدینگ تمایل بیشتری به همکاری با طرف مشتاق دارد و به طور مداوم در زمینه بسته بندی محصولات غذایی مبتنی بر محیط زیست و نوآورانه سرمایه گذاری بیشتری خواهد کرد.
    ما تاسیس شده ایم که پیشرو در بسته بندی های سازگار با محیط زیست برای صنایع غذایی هستیم.

    بستن
محصولات
سینی شکل قایق بسته بندی فست فود OEM
سینی غذا کاغذ کرافت موجدار Flute برای هات داگ برگر سیب زمینی سرخ کرده
کاسه کاغذی با کیفیت بالا برای سیب زمینی سرخ کرده
سینی فست فود کاغذ کرافت یکبار مصرف
ظرف غذای کاغذی کرافت زیست تخریب پذیر
بشقاب بسته بندی غذای خیابانی دوستدار محیط زیست
جعبه برگر مواد غذایی یکبار مصرف سازگار با محیط زیست OEM
جعبه همبرگر کاغذ راه راه فروش داغ
سینی غذا راه راه با کاغذ درجه غذا
جعبه پذیرایی سایز متوسط با کیفیت بالا
نی نوشیدنی
نی های کاغذی 6*197 میلی متری سازگار با محیط زیست