ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۰۰۱, Qinghe Middle Road, Caoxian County, Shangdong, PR
  • درباره ما : شرکت شاندونگ لوئی در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد و یک شرکت پیشرو در زمینه پردازش و صادرات محصولات چوبی در شهر هزه ، استان شاندونگ است. مساحت این شرکت ۲۰۰ ، ۰۰۰ متر مربع با دارایی های ثابت ۳۰۰ میلیون یوان است. این شرکت بیش از ۲۰۰۰ کارمند و بیش از ۱۰۰ تیم حرفه ای بازاریابی تجارت خارجی و کارمندان مدیریت دارد. ماهانه بیش از ۲۰۰ کانتینر صادر می شود و محصولات با بیش از ۵۰ میلیون دلار صادرات سالانه به بی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شاندونگ لوئی در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد و یک شرکت پیشرو در زمینه پردازش و صادرات محصولات چوبی در شهر هزه ، استان شاندونگ است. مساحت این شرکت ۲۰۰ ، ۰۰۰ متر مربع با دارایی های ثابت ۳۰۰ میلیون یوان است. این شرکت بیش از ۲۰۰۰ کارمند و بیش از ۱۰۰ تیم حرفه ای بازاریابی تجارت خارجی و کارمندان مدیریت دارد. ماهانه بیش از ۲۰۰ کانتینر صادر می شود و محصولات با بیش از ۵۰ میلیون دلار صادرات سالانه به بیش از ۸۰ کشور و منطقه مانند اروپا ، آمریکا و آسیا صادر می شود.
    این شرکت تیم توسعه دهنده خود ، ۲۰ نفر از پرسنل توسعه را دارد و محصولات تولید شده شامل دکوراسیون ، محصولات حیوانات خانگی ، باغ های بیرون و ظروف سازگار با محیط زیست است. مزایای محصول: زیبا تر و عملی تر ، ایمن تر و بهداشتی تر ، سبز و حفاظت از محیط زیست ، این شرکت برای ثبت اختراع مدل خدمات ، اختراع ثبت شده بیش از ۵۰ درخواست کرده است.
    این شرکت یک بخش کنترل کیفیت مستقل نصب کرد ، استانداردهای شرکت محصول را فرموله کرد و در ایجاد همان سیستم مدیریت استاندارد بین المللی در همان صنعت پیشگام شد و بازرسی مواد ورودی ، نظارت بر تولید و کالاهای نهایی را مطابق با استاندارد و به طور منظم خارجی بازرسی ها خدمت به مشتریان با مفهوم کیفیت ، به موقع و کمی.

    بستن
محصولات
جعبه چوبی
جعبه چوبی
جعبه چوبی
جعبه چوبی
جعبه چوبی
جعبه چوبی
جعبه چوبی
جعبه چوبی
جعبه چوبی