ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۵۶, Jiangtong Weat Road, Rudong, Nantong, Jiangsu, China
  • درباره ما : یکی از شرکت های متعلق به .عمدتا محصولات: چادر نمایشگاه ، چادر مهمانی ، چادر تاشو ، چادر بتکده ، چادر یورت ، چادر ، چادر رویداد و غیره.نمایشگاه در همه جا ...از یک فضای کوچک پذیرایی تا یک سالن نمایشگاه بزرگ ، نمایشگر خود را با بشمارید ، در یک کیف حمل و نقل سفارشی یا کیف حمل کنید تا از سیستم و کارهای هنری در حال حمل محافظت کند و پیام مورد نظر خود را در چند ثانیه تحویل دهید.از جمع جدا شوید . ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از شرکت های متعلق به .
    عمدتا محصولات: چادر نمایشگاه ، چادر مهمانی ، چادر تاشو ، چادر بتکده ، چادر یورت ، چادر ، چادر رویداد و غیره.
    نمایشگاه در همه جا ...
    از یک فضای کوچک پذیرایی تا یک سالن نمایشگاه بزرگ ، نمایشگر خود را با بشمارید ، در یک کیف حمل و نقل سفارشی یا کیف حمل کنید تا از سیستم و کارهای هنری در حال حمل محافظت کند و پیام مورد نظر خود را در چند ثانیه تحویل دهید.
    از جمع جدا شوید ...
    با مفهوم تجارت چادر نمایشگاه بازاریابی ، چادر عروسی ، چادر پاگودا ، چادر یورت ، چادر تاشو ، متخصص در چادر مهمانی بزرگ برای نمایشگاه ، خرده فروشی ، تبلیغات و شرکت های بزرگ به چادرهای پیشرو تبدیل شده است.
    از طریق تعهد به عوامل زیر شهرت برجسته ای ایجاد کرده است:
    "کیفیت محصول"
    "کیفیت خدمات"
    "قیمت های رقابتی"
    مزایای ما عبارتند از:
    با تیم تحقیق و توسعه جهانی مداوم و گسترده خود ، در حال بهبود زمینه های موجود و ایجاد زمینه های اختصاصی جدید هستیم. ما همیشه آخرین ایده را وارد بازار می کنیم.
    تیم ما در چین مراقبت بیشتری از تولید و زمان تحویل و کنترل کیفیت هر محموله از انبار خود را قبل از اینکه از چین حمل شود ، تضمین می کند.
    ما ۲۴ ساعته توزیع کنندگان و عمده فروشان خود هستیم که با ارتباطات محلی و بین المللی آسان می توانیم اطلاعات محصول ، پشتیبانی خدمات و هر گونه سوال احتمالی دیگر را در اختیار آنها قرار دهیم.
    ما راه حل کاملی برای توزیع کنندگان و عمده فروشان خود ارائه می دهیم که شامل: طیف گسترده ای از اطلاعات محصول ، پشتیبانی فنی ، ارائه کاتالوگ ، روش بازاریابی ، سفارش ، کلیه تدارکات (کنترل کیفیت ، حمل و نقل ، پرداخت) ، خدمات پس از فروش و غیره.
    مزایای مشتری:
    با ۸ سال تجربه در این صنعت و کارآمدترین نوع تجارت ، راه حل کامل ما به شما امکان می دهد:
    راحت ترین روش برای همه ارتباطات
    آخرین محصولات تغییر کرده است
    بهترین قیمت برای محصولات عالی با تضمین کیفیت کامل
    تحویل سریع
    ساده ترین و مطمئن ترین راه برای انجام تجارت بین المللی
    "هدف ، اندازه یا بودجه شرکت شما هرچه باشد ، ما می توانیم به برجسته کردن وضعیت شما کمک کنیم! "

    بستن