ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Pharm-Genics (Jiangsu) Pharmaceutical Equipment Trading Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۴۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۶۸۸, Suixiu Road, Kunshan City, Suzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت ما انواع مختلفی از محصولات را عرضه می کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب. ما به عنوان اصل "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای ملاقات با مشتریان" برای مدیریت و "نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان هدف کیفیت پایبند هستیم. ما به منظور تکمیل خدمات خود ، محصولات را با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب ارائه می دهیم.این شرکت دارای یک مدیر پروژه ماهر ، تیم تولید ، طراحی مهندسی و تضمین کیفیت ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما انواع مختلفی از محصولات را عرضه می کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب. ما به عنوان اصل "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای ملاقات با مشتریان" برای مدیریت و "نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان هدف کیفیت پایبند هستیم. ما به منظور تکمیل خدمات خود ، محصولات را با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب ارائه می دهیم.
    این شرکت دارای یک مدیر پروژه ماهر ، تیم تولید ، طراحی مهندسی و تضمین کیفیت برای ارائه برنامه های محصول با تمیز و راه حل های حرفه ای به مشتریان است. تجارت اصلی شرکت: تحقیق و توسعه ، تولید و فروش فولاد ضد زنگ با خلوص بالا به عنوان ماده اصلی. این محصولات کلیدی برای سیستم خط لوله مایع خالص و سیستم فوق العاده بالا (لوله ، اتصالات لوله ، شیرآلات ، پمپ ها ، ابزار آلات ، دستگاه تصفیه آب ، سیستم تصفیه آب ، سیستم آب تزریق ، سیستم بخار خالص ، سیستم ، کنترل اتوماسیون) فراهم می کند ، و غیره.). به طور گسترده ای در صنایع نیمه هادی الکترونیکی نوشیدنی ، بیو دارو و فرآوری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و با کیفیت عالی به اروپا ، آمریکا ، فرانسه و سایر کشورها صادر می شود.
    ما عمدتا انواع بطری های پلاستیکی سفارشی را تولید می کنیم. در مورد سرنگ ، رنگ ، شکل و روش اکستروژن بطری را می توان سفارشی کرد.
    رنگ عمدتا به چهار نوع تقسیم می شود: مات ، رنگ سفید ، رنگ شفاف ، سفید شفاف.
    سه شکل اصلی وجود دارد: بطری گرد ، مربع و شکل.
    روش های اکسترودر ، پرس پرس ، پاشش و غیره وجود دارد.
    می تواند آرم ، برچسب چسباندن سفارشی را سفارشی کند.

    بستن
محصولات
19
20
21
22
15
16
17
18